Hi dames, gisteren een geweldig echo gehad met 5+5… Een hartje zien kloppen van een frummeltje van 2mm…. ❤️❤️🥰🥰.. het was prachtig en emotioneel.
Nu zit ik alleen even maar de echo te kijken en nu zie ik boven de vruchtzak een zwarte vlek. Weet iemand wat dit kan zijn? De echoscopist heeft er niets over gezegd, dus het zal wel niets zijn. Ons is het daar ook niet direct opgevallen. Ivm mijn historie maak ik me natuurlijk direct zorgen, dus hoop dat meer mensen die hebben en is het gewoon een plekje/vlekje of wat dan ook..
Als je je er zorgen over maakt zou ik gewoon even bellen met je gynaecoloog of verloskundige waar de echo is gemaakt en het vragen. Ze hebben de echo zelf ook in hun systeem staan en kunnen je gewoon even gerust stellen. Durf zelf niet te zeggen wat het is
Ik denk dat het niet zo veel voorstelt. Ik heb mijn eigen echo eens bekeken en daar zie ik ook een zwart vlekje rechts boven. Geen idee wat het is, misschien andere organen o.i.d.? De verloskundige heeft er niks van gezegd!
Dat lijkt op een hematoom. Dat is een bloeding in de baarmoeder.
Ik had het ook, maar bij mij zat het echt bijna tegen de vruchtzak aan. Bij jou zit ie een stuk verder weg.
Kan zich vanzelf oplossen maar het kan ook dat je wat bloed verliest.
Lijkt een hematoom.
Ik heb deze ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Ik verloor hierdoor na 7 weken veel bloed. Helaas met 10 weken misgegaan. Het gaat echter eerder goed dan slecht. Als je het niet vertrouwd even de verloskundige bellen. Kleine moeite, grote gerustheid.