30 Reacties

2 jaar geleden

Hier bij ons ook de loopwagen, de rest is hij snel op uit gekeken! Dus ik lees graag mee haha

2 jaar geleden

Hier is er een bak met duplo naar beneden gehaald en de blokjes gaan overal mee naar toe. Bouwt nog niks maar blokjes van elkaar af halen is erg leuk!

2 jaar geleden

Is dat wat, zo'n vtech loopwagen? Zouden deze namelijk vanavond nog gaan bestellen. 🤭 Je hebt ook zoef zoef dieren heet dat geloof ik van vtech, ons zoontje heeft 'Hidde de hond' gekregen en ons zoontje vind het geweldig! Hidde praat en zingt wanneer je hem vooruit rijdt (heeft wieltjes) of op zijn kop een knop indrukt (knippert geel). Je hebt meerdere dieren zoals een kat of eekhoorn, heel leuk! Zelfs kindjes van een paar jaar spelen er soms nog mee, ideaal

2 jaar geleden

Deze is bij ons momenteel zeer populair!

2 jaar geleden

Ook van V tech

2 jaar geleden

Is dat wat, zo'n vtech loopwagen? Zouden deze namelijk vanavond nog gaan be ...
Ja, hier kan hij niet zonder de loopwagen. Hij speelt er elke dag enorm graag mee en het heeft hem erg aangemoedigd om ermee te lopen 😄

2 jaar geleden

Hier is de vtech trein een hit kan ook gebruikt worden al loopwagen of zitten op karretje. En blokjes ook erg leuk mama maakt stapel zoon gooit get om. Oja en lege fles is helemaal geweldig haha

2 jaar geleden

Reactie op Noorderling

Ja, hier kan hij niet zonder de loopwagen. Hij speelt er elke dag enorm gra ...
Beetje een stomme vraag maar kunnen ze deze niet omtrekken?

2 jaar geleden

Ozze woonkamer is al volgeladen met speelgoed van haar grote zus, de jongste vind het keukentje momenteel geweldig: koppelen en uitruimen 😂 ik sjouwt ze veel met muziekinstrumenten: sambaballen of een rammelaar met belletjes.

2 jaar geleden

Loopwagen en de bak met blokjes. Die blokjes vind ik aan t eind van de dag overal, als ik andere dingen neerleg dan weet ze die bak ook wel te vinden 😅. O ja en de afstandsbediening 🤣

2 jaar geleden

Inderdaad afstandsbediening, onderzetters, lege flessen, lepels, pannen, mama, plantenpotten, kerstboom eigenlijk alles wat dus geen speelgoed is🤣 verder vindt ze vanalles uit dozen/kasten trekken heel leuk. Dus we doen dan een doos vullen met van alles en nog wat en dan is ze zo een halfuurtje zoet 😂 Qua speelgoed kruipt ze nu achter ballen aan die ze zelf wegrolt, aan de activiteitentafel staan, duplo uit elkaar/doos halen en ze is dol op het boekje met van die losse flapjes (kiekeboe boekjes).

2 jaar geleden

Deze wordt echt al 2 weken elke dag mee gespeeld!

2 jaar geleden

Hier ook het V tech treintje die ze nu vooral gebruikt als loopwagen. Onze kleine blijft ermee doorgaan tot we zelf te moe zijn om erachter te blijven lopen :)

2 jaar geleden

Hier ook de vtech loopwagen. Ze zit er op haar knieën voor en probeert er aan te staan. Is nog nooit omgeklapt bij ons hoor, ook niet bij de andere kinderen. Stapelringen vindt ze nu ook erg leuk, boeken met flapjes, smartmax.

2 jaar geleden

De activiteiten kubus van Little Dutch is hier een hit. En labeltjes van slabbetjes of kleding vindt hij prachtig. Maar ook een afstandsbediening of lege kartonnen doos is een succes 😂

2 jaar geleden

Big Steps Noachs Activiteitenark echt het meest favoriet hier. De poppetjes gaan nog net niet mee zn bed in

2 jaar geleden

Een pan…

2 jaar geleden

Zonder twijfel zijn de stapelbekers (wij hebben ze van Mushie) favoriet! Al máánden.... eerst leuk om mee te gooien/tegen elkaar te slaan voor leuke geluidjes. Nu stapelt ze ze echt op elkaar.

2 jaar geleden

Enige waar onze kleine zich (even) mee kan vermaken is de v tech activiteitenkubus. Echt al het andere speelgoed kunnen we wegdoen 🙈 Gaan vanmiddag de v tech trein kopen in de hoop dat het een grote hit gaat worden

2 jaar geleden

Wij hebben een ballenbak en daar is ze echt helemaal gek van. 🥰