17 Reacties

2 jaar geleden

De dubatti smart is heel fijn! Mag ook mee in het vliegtuig bij de handbagage en rijd echt heerlijk!

2 jaar geleden

De aer plus is echt een top ding. Compact, een hand te bedienen, rijdt heerlijk en heeft 3 standen met een verlengde kap voor de zon.

2 jaar geleden

De qute q ultra zero ideaal ding, kan zelfs in lig stand voor als de kleine moe is

2 jaar geleden

Reactie op Chantaltessa

De qute q ultra zero ideaal ding, kan zelfs in lig stand voor als de kleine ...
Is de zonnekap ook groot? 馃榿

2 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Is de zonnekap ook groot? 馃榿
Ja is zon xl die er bijna helemaal overheen gaat

2 jaar geleden

Reactie op Chantaltessa

Oh top! Ik ga eens kijken! Thx馃榿

2 jaar geleden

Reactie op Chantaltessa

Voor het geval je hier niet van bewust was: zo'n zonnekap die er helemaal overheen gaat kan gevaarlijk zijn omdat de temperatuur best wel kan oplopen daaronder, dus hou dat in de gaten. Zeker met de hitte van deze dagen 馃檭

2 jaar geleden

Reactie op Feutje

Voor het geval je hier niet van bewust was: zo'n zonnekap die er helemaal o ...
We hebben daarom ook een parasol eraan馃槆 maar met de regen is zo鈥檔 grote ook wel handig

2 jaar geleden

Hier de Joolz Aer+. Echt een top ding! Nog geen dag spijt van gehad馃槏. Wel prijzig馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Hier de Joolz Aer+. Echt een top ding! Nog geen dag spijt van gehad馃槏. Wel ...
Wij gaan ook voor deze. We hadden hem vergeleken met eentje van de prenatal zelf maar die was kwalitatief echt minder 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Hier de Joolz Aer+. Echt een top ding! Nog geen dag spijt van gehad馃槏. Wel ...
Ja prijs maakt in principe niet zoveel uit, als het echt goed is hihi. Ik ga eens naar babypark om die te proberen samen met de Qute Q ultra zero 馃槉馃槉馃槉

2 jaar geleden

Ja prijs maakt in principe niet zoveel uit, als het echt goed is hihi. Ik ...
Zo denken wij ook haha馃檲. Zou ik zeker doen! Ook even goed testen met in en uit klappen enzo. En misschien Lowen er even inzetten en een rondje lopen om te testen馃槏

2 jaar geleden

Joolz aer+ is fantastisch! Rijd zooo soepel ook. Op vakantie kon het ook mee als handbagage in het vliegtuig!

2 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Zo denken wij ook haha馃檲. Zou ik zeker doen! Ook even goed testen met in en ...
Ja precies! Gaan we idd doen..ff kijken hoe doe dingen bevallen met onze bolle erin 馃槀馃挋

2 jaar geleden

Reactie op Sophiaaaaa

Joolz aer+ is fantastisch! Rijd zooo soepel ook. Op vakantie kon het ook me ...
Ja das echt mega handig idd. Dat heeft de Qute Q ook 馃榿 Ik ga ze eens vergelijken haha

2 jaar geleden

Dank iedereen, het is toch de Joolz Aer plus geworden. Komt morgen binnen 馃槃馃槃

2 jaar geleden

Dank iedereen, het is toch de Joolz Aer plus geworden. Komt morgen binnen ...
Hai Ilona, waarom uiteindelijk besloten voor de Joolz en niet de qute q? Ik ben benieuwd naar je overwegingen.