16 Reacties

3 jaar geleden

Onze kraamzorg gaf aan dat ze blij waren dat wij aluminium kruiken hadden aangeschaft. Dat vonden zij fijner

3 jaar geleden

Wij hebben aluminium kruiken, gekocht bij babydump volgens mij😊😊

3 jaar geleden

De elektrische kruiken worden niet zo warm als de aluminium kruiken! De elektrische gebruiken wij om het bedje of de wandelwagen voor te warmen, de metalen kruik is hier voor de nacht.

3 jaar geleden

Ik heb beide gekocht 😂

3 jaar geleden

Wij hebben ze beide, bij ons zoontje ook beide soorten gebruikt

3 jaar geleden

Deze

3 jaar geleden

Aluminium kruiken van 50+ jaar oud. Ze zijn goed bewaard, lekken niet en blijven veeel langer warm dan de kruiken die nu in de winkel liggen. Ideaal!!

3 jaar geleden

Aluminium kruiken!

3 jaar geleden

Wij hadden bij de tweede dochter elektrische kruiken, de kraamzorg heeft gelijk mijn partner op pad gestuurd voor aluminium kruiken 😂 "Sorry, maar hier heeft de baby niks aan qua warmte". We hebben die elektrische daarna nog wel eens gebruikt om iets anders even voor te verwarmen ofzo, maar de aluminium kruiken liggen hier dus nu weer klaar voor de derde dame!

3 jaar geleden

Elektrische kruiken. Gebruikte ik zelf al jaren, bij de eerste gebruikt en nu bij de tweede weer.

3 jaar geleden

Wat is er gebeurd met de rubberen kruiken? Ik lees hier opeens dingen waar ik nog nooit van heb gehoord 🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Gewoon die stalen. Nog van mijn dochter en nu weer☺️. Je doet de opening sowieso naar beneden! Er waren toen de tijd wat verhalen over ontploffende elektrische kruiken en elektrisch vind ik toch wat minder plus dat onze kraamzorg (natuurlijke kraamzorg) het heeft afgeraden.

3 jaar geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Wat is er gebeurd met de rubberen kruiken? Ik lees hier opeens dingen waar ...
Die zijn na een klein uur afgekoeld en sommige babys moeten aan het begin langer warm gehouden. Onze dochter koelde telkens af naar 35gr zonder kruiken dus moesten eerste weken elke 2 a 3u kruiken vervangen

3 jaar geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Wat is er gebeurd met de rubberen kruiken? Ik lees hier opeens dingen waar ...
Die zijn heel fijn om even op je eigen lijf te leggen. Maar voor een baby schiet het voor geen meter op. Koelen heel snel af.

3 jaar geleden

Reactie op Dame

Die zijn heel fijn om even op je eigen lijf te leggen. Maar voor een baby s ...
Die ik laatst gebruikte was de hele middag nog warm, wel ietsje afgekoeld na een paar uur maar niet veel naar mijn idee.

3 jaar geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Die ik laatst gebruikte was de hele middag nog warm, wel ietsje afgekoeld n ...
Er zijn vast uitzonderingen. Maar de aluminium kruiken die ik heb, zijn gevuld met kokend water na een paar uur nog niet fatsoenlijk vast te houden, zo heet. En s avonds gevuld, de volgende ochtend nog warm. Dat haalt mijn rubber kruik echt niet. Die is met een paar uur misschien nog een beetje warm, maar niet meer dan dat.