16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben voor de oudste een 3 in 1 gekocht. Die kan met 2 en 3 wielen, met en zonder trappers. Ideaal! En nog een belangrijke tip, kies niet zo'n mooie houten, die zijn namelijk heel zwaar. En als je er mee naar buiten gaat (rondje lopen/hond uitlaten) weet je bijna zeker dat je hem halverwege zelf mee kunt dragen. Dan willen ze namelijk ineens wel zelf lopen...

2 jaar geleden

Ga voor een lichte loopfiets! Ik kan op onze loopfiets niet zien welk merk het is, maar hou er rekening mee dat je de loopfiets vaak moet dragen als je zoontje geen zin meer heeft om er mee te lopen. En mijn zoontje van 2 haalt onze loopfiets regelmatig uit elkaar, dat kan heel makkelijk door een grote schroef open te draaien, dus dat is niet helemaal handig. Succes met zoeken!

2 jaar geleden

Wij hebben deze op het lijstje staan..

2 jaar geleden

Wij gaan voor die van bandits & angels. Mijn zoon is niet zo groot en dat fietsje is ook aan de kleine kant, lijkt me perfect voor hem dus!

2 jaar geleden

Reactie op Dame

Wij hebben voor de oudste een 3 in 1 gekocht. Die kan met 2 en 3 wielen, me ...
Van welk merk hebben jullie een loopfiets?

2 jaar geleden

Ik heb deze gekregen van mijn collega's. Loopfiets of nog om te bouwen tot driewieler. https://www.banditsandangels.com/bandits-angels/smart-bike-4in1-retro-groen-p-678655720.html

2 jaar geleden

Reactie op Staceyengels

Wij hebben deze op het lijstje staan..
Heel leuk fietsje, heeft de oudste hier ook gekregen toen hij 1 werd. Hij is er nu bijna 3 en rijd er nog vaak mee rond 😅

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje hadden we vanaf 2 jaar de veloretti, lekker licht. Tegenwoordig hebben ze ook model dat eerst als driewieler kan, dus eerder

2 jaar geleden

Wij hadden/hebben voor onze dochter van 3.5 een trybike. Heeft ze voor haar eerste verjaardag gekregen. Ze kon toen nét met haar teentjes bij de grond. Tegen de tijd dat het beter weer werd (ze is van februari) kon ze ermee naar buiten. Eerst op drie wielen, later op twee. Ze heeft er tot een maand terug flink gebruik van gemaakt, maar nu ze kan fietsen doet ze dat liever. Hij gaat straks naar onze zoon. Voor ons een topding!

2 jaar geleden

Reactie op EvB

Wij hadden/hebben voor onze dochter van 3.5 een trybike. Heeft ze voor haar ...
Wij hebben ons zoontje voor zijn 1e verjaardag ook een Trybike gegeven. De houten versie kan vanaf 1 jaar en ons zoontje reed er direct vanaf dag 1 op rond. Hij kan makkelijk omgebouwd worden. Nu krijgt ons dochtertje dezelfde fiets cadeau maar dan met nieuwe gekleurde leertjes.

2 jaar geleden

Wij hadden eerst een houten loopfietje . Dat was echt waardeloos. Was onze zoon snel zijn balans kwijt en lag die weer op de grond. Later een trybike gekocht en daar hebben we echt heel veel plezier van gehad ! Super handig om ook mee te nemen naar het bos. Ik zou gelijk een goeie kopen anders ben je 2x geld kwijt . Dat is ook zonde

2 jaar geleden

Mensen die ervaring hebben met de driewil loopfiets van Trybike of Veloretti? Vind ze erg op elkaar lijken, en zijn ze laag genoeg om ongeveer vanaf 1,5 jaar te gebruiken?

2 jaar geleden

Reactie op D_V

Mensen die ervaring hebben met de driewil loopfiets van Trybike of Velorett ...
Mijn andere 2 kinderen konden hier vanaf 1,5 jaar op inderdaad. Ik heb al zoveel plezier gehad van de trybike, nog nooit een andere willen hebben.

2 jaar geleden

Reactie op D_V

Van welk merk hebben jullie een loopfiets?

2 jaar geleden

Reactie op D_V

Mensen die ervaring hebben met de driewil loopfiets van Trybike of Velorett ...
Ja wij met de Trybike! Gegeven aan onze dochter voor haar eerste verjaardag. Ze kon toen nét met haar teentjes bij de grond, maar kwam al vooruit. Ze is van februari en vanaf dat het lekker weer begon te worden kon ze ermee naar buiten (eerst een hele tijd binnen mee gespeeld). Wij hebben voor Trybike gekozen en niet voor Veloretti omdat de Trybike net iets kleiner is.

2 jaar geleden

Reactie op EvB

Ja wij met de Trybike! Gegeven aan onze dochter voor haar eerste verjaardag ...
Bedankt voor je reactie!