Hoi! Even een vraagje. Ben op zoek naar een lekker zittende panty en twijfel of ik echt een speciale zwangerschaps panty moet kopen of een normale. Ben benieuwd naar jullie ervaringen! 🥰
Nou een normale pakt niet meer over m’n buik. Heb nog geen echt fijne, lekkere, met goede rek gevonden. Allemaal net iets te laag of te strak of afzakkerig…
Ik lees mee met de tips!
Ik heb een zwangerschapspanty van KIABI, echt maar een paar euro maar zit heel lekker. Bij een gewone panty staat de afdruk in mn buik maar bij deze niet en hij kan lekker hoog zodat hij over je buik gaat :)
Ik heb een zwangerschapspanty bij de Hema gehaald (9€) en die zit prima!
Heb wel maat groter gehaald dan normaal, maar ik haalde voor ik zwanger was ook altijd al grotere maten pantys en maillots
De zwangerschapspanty van de Hema zit heerlijk van €8 of €9! Heb 1 maat groter genomen maar je kan beter gewoon je eigen maat nemen. Vanavond komen de 40 denier panties binnen van de H&M, nu 6 voor €19.99 Ook benieuwd naar!
Ik heb een aantal zwangerschapspantys aangeschaft en vind persoonlijk die van Noppies het fijnste. Goede kwaliteit, ook na uitwassen en hij zakt niet af. 😊