33 Reacties

3 jaar geleden

Nou een normale pakt niet meer over m’n buik. Heb nog geen echt fijne, lekkere, met goede rek gevonden. Allemaal net iets te laag of te strak of afzakkerig… Ik lees mee met de tips!

3 jaar geleden

Ik heb van de H&M gewoon de normale aangehad onder een jurkje alleen wel de grootste maat hahaha. Zat prima 🫢

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapspanty van KIABI, echt maar een paar euro maar zit heel lekker. Bij een gewone panty staat de afdruk in mn buik maar bij deze niet en hij kan lekker hoog zodat hij over je buik gaat :)

3 jaar geleden

Reactie op ELLY96!

Ik heb van de H&M gewoon de normale aangehad onder een jurkje alleen we ...
Moet zeggen dat ik er dan wel een biker short over heen doe zodat de panty niet afzakt

3 jaar geleden

Lekker een grotere maakt panty bij de zeeman halen! Werkt prima

3 jaar geleden

Ik heb die van 5 euro van prenatal.. zit heerlijk! Gaat soepel over je buik en blijft goed zitten!

3 jaar geleden

Ik heb de pantys van mamalicous !

3 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapspanty bij de Hema gehaald (9€) en die zit prima! Heb wel maat groter gehaald dan normaal, maar ik haalde voor ik zwanger was ook altijd al grotere maten pantys en maillots

3 jaar geleden

Ik heb de panty van action 80 denier. En dan 1 maatje groter. Zitten heerlijk!!

3 jaar geleden

Bij de H&M zwangerschapspanty, nu in de aanbieding ook dacht ik.

3 jaar geleden

H&M zit lekker of die van Calzedonia maar zijn wel prijziger

3 jaar geleden

De zwangerschapspanty van de Hema zit heerlijk van €8 of €9! Heb 1 maat groter genomen maar je kan beter gewoon je eigen maat nemen. Vanavond komen de 40 denier panties binnen van de H&M, nu 6 voor €19.99 Ook benieuwd naar!

3 jaar geleden

Zwangerschapspanty van de hema gekocht. Een maatje groter besteld. Zit prima. Ook fijn over de buik

3 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Ik heb de pantys van mamalicous !
Zitten heerlijk!

3 jaar geleden

Heb panty’s van h&m mama supportpanty die zit echt heerlijk! En is ondersteunend voor je buik

3 jaar geleden

Panty’s van SHEIN

3 jaar geleden

Ik vind de panty’s van de prenatal heel lekker zitten en ze gaan niet snel kapot!

3 jaar geleden

Hema is top!

3 jaar geleden

Ikzelf vind die van Hema en h&m beter. Prenatal geprobeerd maar hij zat mij toen niet lekker.

3 jaar geleden

Ik heb een aantal zwangerschapspantys aangeschaft en vind persoonlijk die van Noppies het fijnste. Goede kwaliteit, ook na uitwassen en hij zakt niet af. 😊