Ik ben op zoek naar een reflux kussen die ik onder het huidige matras kan doen. Hij slaapt nu nog in de cosleeper die ik schuin kan instellen maar wil binnenkort gaan oefenen met slapen op zijn eigen kamertje. I.v.m. regelmatig voeding teruggeven ben ik op zoek naar een goed reflux kussen. Hebben jullie tips? En hoe gebruiken jullie het kussen, want zie vaak dat je die onder het hoofdeinde van het matras doet maar ons zoontje slaapt nog onder een laken + deken dus moet het bed kort opmaken waardoor hij natuurlijk best ver onderaan het matras ligt.
Een paar handdoeken doen hier wonderen. Zowel bij reflux als bij verkoudheid, oorontsteking ed. Bij mn oudste van 2,5 liggen er nog steeds handdoeken onder waardoor het matrasje iets schuin ligt.
Komt er dan niet een knik in het matras aangezien zo'n reflux kussen schuin ...
Nee hoor, bovenaan drie handdoeken, overlopen naar twee handdoeken en dan nog 1 handdoek (ofzoiets, geen idee hoe het precies ligt). Maar dat aflopen kun je ook makkelijk cre毛ren met meer en minder dubbelvouwen van handdoeken.
Of iets onder de poten leggen aan 1 kant, afhankelijk van hoe het bedje gebouwd is.
Wij hebben de doomoo. Zowel de grote als kleine. De grotr op het matras en de kleine ligt onder het aankleedkussen. Voor ons mannetje werkt het redelijk 馃槉