9 Reacties

3 jaar geleden

De difrax spenen passen ook en de spenen van Kruidvat merk zelf (smalle flessen)

3 jaar geleden

Ik heb juist al speen 2 bij m'n zoontje van bijna 10 weken, omdat het te langzaam ging en hij dan gewoon geen zin meer had volgens mij. M'n oudste had ook dat hij van speen 2 naar 3 minder dronk doordat het te lang duurde, dus zou daar wel ook op letten

3 jaar geleden

Difrax maat s bevalt ons top! Wij hebben ook de smalle dr Brown flessen. Speen 1 ging bij ons ook veel te snel, de p speen zoog ons zoontje op een gegeven moment continu vacuüm en nu alweer een paar weken op deze speen.

3 jaar geleden

Bij ons wel speen 1 maar op de zij voeden. Op de bovenbenen. Google maar eens op therapeutisch voeden. Is bij reflux klachten sowieso fijn. Ze hebben dan zelf controle over de inname snelheid. Door p speen kost het veel moeite en kan het zijn dat de energie opraakt om te drinken. Zeker bij een fles van 120 of 150 cc is dit een hele opgave. Dan kunnen ze gaan huilen aan de fles of weigeren terwijl ze zo graag willen..

3 jaar geleden

Ik gebruik de difrax S speen op de smalle dr. Brown fles. Minder smeren en iets sneller leeg (30 min t.o.v. 45-60 min).

3 jaar geleden

Ik volg even

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Wij gaan de difrax s speen eens proberen.

3 jaar geleden

Ik heb de difrax s speen op de dr brown fles. Ze doet er tussen de 20 minuten en 25 als ze moe is

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje gebruikten we ook brown flessen met de 123 speen van nuby. Nornale speen van brown " werkte "niet vorr hem. Bij mn dochter gebruiken we nu brede flessen van avent. Zij pakt de smalle flessenniet.