7 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat ze bij babys rectaal adviseren omdat dat veel betrouwbaarder en meer accuraat is. Wij hebben er 1 van het ziekenhuis mee gekregen. Denk dat je niet perse een dure hoeft te kopen maar ik zou gewoon wel 1 gebruiken die rectaal is. Misschien is er 1 die sneller resultaat geeft? Bij ons duurt het ook wel even maar ons zoontje vindt het niet zo erg gelukkig dus voorlopig nog geen problemen mee. Succes!

3 jaar geleden

Kruidvat

3 jaar geleden

Rectale thermometer van t kruidvat die binnen 10 seconden resultaat geeft. Erg handig!

3 jaar geleden

Wij hebben een rectale voor onze baby, en een hoofdthermometer voor onszelf en onze peuter. De hoofdthermometer is iets minder nauwkeurig, als het erop aankomt gebruiken we de rectale ook voor onze peuter, alleen moeten we haar dan flink in de houdgreep hebben 馃槄 maar vaak heb je genoeg aan een 'ongeveer' temperatuur

3 jaar geleden

Wij hebben zo'n goedkope digitale thermometer van de albertheijn en die is redelijk snel.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben voor het voorhoofd (heb ook een peuter) maar die is totaal niet accuraat. Wel fijn als eerste meting. Gewoon een online zoeken. Op snelle thermometer馃槄. Wij hebben van Braun en volgens mij de oudere die we hebben van BP maar allemaal vrij snel.