38 Reacties
2 maanden geleden
Onze dochter is van 22 januari 2023 en ik ben nu voor 1 november uitgerekend voor de tweede. :-)
2 maanden geleden
Gefeliciteerd! Ik heb ook een zoontje van 11/01/2023. En nu in verwachting van een tweede kind uitgerekend op 12 juni 2026!鈽猴笍
2 maanden geleden
Reactie op Ctjem
Gefeliciteerd!! Hier een zoontje van 2 januari '23 en nu ben ik 9 nov uitge ...
Over herstel met een keizersnede heb ik geen ervaring. Maar mijn 2e kwam toen mijn oudste bijna 2 was ( 1 jaar en 11 maanden ) hier ging de borstvoeding eigenlijk heel goed! Soms wou ze op dat moment juist veel aandacht maar dan gingen we ondertussen dat ik bv gaf boekjes lezen, ze har ook een pop gekregen die zij dan een flesje kon geven
2 maanden geleden
Reactie op Ctjem
Gefeliciteerd!! Hier een zoontje van 2 januari '23 en nu ben ik 9 nov uitge ...
Ik heb een geplande keizersnede gehad afgelopen 5juni en onze dochter is van januari 2023. Het herstel in combinatie met borstvoeding ken ik niet. Wel met een peuter en dat vond ik de eerste 2 a 3 weken lastig omdat je dan je peuter niet kunt tillen.
Ook zou ok adviseren om een bed te huren met papegaai zodat je je daaraan kunt optrekken en je het bed hoog kunt zetten zodat je peuter niet snel bij je kan. Want een peuter drukkend op je buik dat wil je echt niet 馃珷.
Mijn herstel ging aardig goed en kon na 3 weken vrijwel alles weer
2 maanden geleden
Reactie op GulleMirage457949
Over herstel met een keizersnede heb ik geen ervaring. Maar mijn 2e kwam to ...
Ja bij mijn zoon ging de borstvoeding heel stroef en nam veel tijd in beslag. Vandaar dat ik wat sceptisch nu ook ben.
Goed idee, zat ook te denken wat speelgoed aan te schaffen wat hij heel leuk vind, waar hij alleen mee mag spelen tijdens het voeden.
2 maanden geleden
Reactie op J.W.N
Ik heb een geplande keizersnede gehad afgelopen 5juni en onze dochter is va ...
Fijn te horen dat het na 3 weken al redelijk goed ging!
Bij mijn vorige spoedkeizersnede werd een papegaai juist afgeraden, had wel de bedklossen onder het bed.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen, de tijd zal het uitwijzen..
2 maanden geleden
Reactie op Ctjem
Fijn te horen dat het na 3 weken al redelijk goed ging!
Bij mijn vorige sp ...
Wat toevallig... ik heb bij mijn vorige ook een spoedkeizersnede gehad. Maar ook toen had ik de papegaai鈽猴笍. Ik vond dit herstel 100x beter als toen na de spoedkeizersnede. En er is zoveel meer rust omdat je gepland is !
2 maanden geleden
Reactie op Ctjem
Ja bij mijn zoon ging de borstvoeding heel stroef en nam veel tijd in besla ...
Had ik ook maar de 2e keer ging het makkelijker omdat ik wist hoe en wat, maar sceptisch blijven kan nooit kwaad.
Van dat speelgoed zou ik zeker doen, evt een diertje geven die hij een flesje kan geven als jij de baby bv geeft, ik merrkte dat ze mij ook vaak wou helpen met bv geven namelijk