38 Reacties

2 maanden geleden

Wat leuk, gefeliciteerd! 馃グ Ik ben 7 december uitgerekend van onze tweede meid! Deze grote zus heeft er ook zin in, al duurt het nu wel lang voor dr!

2 maanden geleden

Onze dochter is van 22 januari 2023 en ik ben nu voor 1 november uitgerekend voor de tweede. :-)

2 maanden geleden

Hier ook. 1e kind van 9 januari 2023 en nu 2e verwacht rond 8 november.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik heb ook een zoontje van 11/01/2023. En nu in verwachting van een tweede kind uitgerekend op 12 juni 2026!鈽猴笍

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik ben 7 dec uitgerekend van de 3e

2 maanden geleden

Reactie op Januarybaby2023

Gefeliciteerd! Ik heb ook een zoontje van 11/01/2023. En nu in verwachting ...
Wat toevallig 馃槉 en jij ook gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Wat leuk om jullie reacties te lezen en voor jullie ook gefeliciteerd! Voor sommigen komt de nieuwe spruit er dus al heel gauw aan馃槃 ben benieuwd naar jullie ervaringen. Veel succes met de laatste loodjes 鈾ワ笍

2 maanden geleden

Gefeliciteerd!! Hier een zoontje van 2 januari '23 en nu ben ik 9 nov uitgerekend van zijn zusje! Alleen komt waarschijnlijk een week eerder middels een geplande keizersnede. Vind het heel spannend, ook het herstel en borstvoeding in combinatie met een peuter.

2 maanden geleden

Reactie op Ctjem

Gefeliciteerd!! Hier een zoontje van 2 januari '23 en nu ben ik 9 nov uitge ...
Spannend inderdaad! Veel succes en hoop op een spoedig herstel en fijne kraamtijd 鈾ワ笍

2 maanden geleden

Reactie op Ctjem

Over herstel met een keizersnede heb ik geen ervaring. Maar mijn 2e kwam toen mijn oudste bijna 2 was ( 1 jaar en 11 maanden ) hier ging de borstvoeding eigenlijk heel goed! Soms wou ze op dat moment juist veel aandacht maar dan gingen we ondertussen dat ik bv gaf boekjes lezen, ze har ook een pop gekregen die zij dan een flesje kon geven

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik ben pril zwanger, gisteren een testje gedaan en tot mijn verbazing een heel licht lijntje zichtbaar. Vanmorgen weer getest en het lijntje werd al wat duidelijker馃ス ongeveer eind juni uitgerekend dan, als alles goed gaat..

2 maanden geleden

Reactie op Jadole

Gefeliciteerd! Ik ben pril zwanger, gisteren een testje gedaan en tot mijn ...
Ohja en mijn tweede zoontje is van januari 2023. 馃槃

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Onze dochter is van 18 januari 2023 en ons zoontje van 5 juni dit jaar !

2 maanden geleden

Reactie op Ctjem

Ik heb een geplande keizersnede gehad afgelopen 5juni en onze dochter is van januari 2023. Het herstel in combinatie met borstvoeding ken ik niet. Wel met een peuter en dat vond ik de eerste 2 a 3 weken lastig omdat je dan je peuter niet kunt tillen. Ook zou ok adviseren om een bed te huren met papegaai zodat je je daaraan kunt optrekken en je het bed hoog kunt zetten zodat je peuter niet snel bij je kan. Want een peuter drukkend op je buik dat wil je echt niet 馃珷. Mijn herstel ging aardig goed en kon na 3 weken vrijwel alles weer

2 maanden geleden

Reactie op GulleMirage457949

Over herstel met een keizersnede heb ik geen ervaring. Maar mijn 2e kwam to ...
Ja bij mijn zoon ging de borstvoeding heel stroef en nam veel tijd in beslag. Vandaar dat ik wat sceptisch nu ook ben. Goed idee, zat ook te denken wat speelgoed aan te schaffen wat hij heel leuk vind, waar hij alleen mee mag spelen tijdens het voeden.

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik heb een geplande keizersnede gehad afgelopen 5juni en onze dochter is va ...
Fijn te horen dat het na 3 weken al redelijk goed ging! Bij mijn vorige spoedkeizersnede werd een papegaai juist afgeraden, had wel de bedklossen onder het bed. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, de tijd zal het uitwijzen..

2 maanden geleden

Reactie op Ctjem

Fijn te horen dat het na 3 weken al redelijk goed ging! Bij mijn vorige sp ...
Wat toevallig... ik heb bij mijn vorige ook een spoedkeizersnede gehad. Maar ook toen had ik de papegaai鈽猴笍. Ik vond dit herstel 100x beter als toen na de spoedkeizersnede. En er is zoveel meer rust omdat je gepland is !

2 maanden geleden

Reactie op Jadole

Gefeliciteerd! Ik ben pril zwanger, gisteren een testje gedaan en tot mijn ...
Gefeliciteerd! En leuk ook voor juni 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Wat toevallig... ik heb bij mijn vorige ook een spoedkeizersnede gehad. Maa ...
Ja ik hoop dat het voor mij ook zo gaat lopen. Wel bizar om er nu helemaal 'bij te zijn'. Bij de vorige was ik zo vermoeid dat ik het maar half meekreeg.

2 maanden geleden

Reactie op Ctjem

Ja bij mijn zoon ging de borstvoeding heel stroef en nam veel tijd in besla ...
Had ik ook maar de 2e keer ging het makkelijker omdat ik wist hoe en wat, maar sceptisch blijven kan nooit kwaad. Van dat speelgoed zou ik zeker doen, evt een diertje geven die hij een flesje kan geven als jij de baby bv geeft, ik merrkte dat ze mij ook vaak wou helpen met bv geven namelijk