37 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben wollen rompers en broekjes voor de nacht. Werken heerlijk, ze heeft ze wel aan in een slaapzak, maar ze blijft er lekker op temperatuur mee, ook zomers gebruikt en dan werd ze ook niet te warm. Baal er van dat ik niet meer wollen rompers en broekjes heb. Haha Enige nadeel is t wassen, indien nodig. Manlief heeft nog niet helemaal door dat ze niet in de reguliere was mee kunnen 馃槄

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt vanaf dag 1 op een schapenvachtje! Zou niet anders willen

2 jaar geleden

Reactie op Mrs_dv

Wij hebben wollen rompers en broekjes voor de nacht. Werken heerlijk, ze he ...
Van welk Merk heb je ze?

2 jaar geleden

Reactie op Lynn09

Onze dochter slaapt vanaf dag 1 op een schapenvachtje! Zou niet anders will ...
Weet je nog waar je die gekocht heb? Ik denk dat ik daar ook voor ga, in verhouding met kans op het verwassen van de rompers is het goedkoper

2 jaar geleden

Reactie op Herrxx

Weet je nog waar je die gekocht heb? Ik denk dat ik daar ook voor ga, in ve ...
En die kans op verwassen is heel groot 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Van welk Merk heb je ze?
Dilling!

2 jaar geleden

Wij gaan een wollen onderlegger aanschaffen. Het matrasje voelt erg koud daarom kiezen wij voor een wollen onderlegger. Ben alleen nog even aan het uitzoeken welke, want er zijn best veel verschillende merken.

2 jaar geleden

Reactie op Mrs_dv

Wij hebben wollen rompers en broekjes voor de nacht. Werken heerlijk, ze he ...
Hahaha volgens mij doen heel veel papa鈥檚 dit. Hier thuis ook al twee rompers die niet op eel wol wasje gewassen zijn 馃槩

2 jaar geleden

Reactie op OshinRosanne

Hahaha volgens mij doen heel veel papa鈥檚 dit. Hier thuis ook al twee romper ...
Misschien toch eens wat vaker vertellen wat we ervoor betaald hebben, alhoewel. Dan mag ik t ook nooit meer kopen denk ik 馃槀馃槀

2 jaar geleden

Hier gebruiken we allebei. Rompers met name van dilling. En de wollen onderlegger heb ik gekregen dus weet niet van welk merk dat is. Die hebben we ook in de zomer gebruikt

2 jaar geleden

Reactie op Brosa

Hier gebruiken we allebei. Rompers met name van dilling. En de wollen onde ...
Merk je verschil met een wollen onderlegger? Hier voelt het matrasje erg koud aan daarom wil ik ook graag een wollen onderlegger aanschaffen.

2 jaar geleden

Wij willen ook een wollen onderlegger aanschaffen, maar welk merk?

2 jaar geleden

Reactie op Herrxx

Weet je nog waar je die gekocht heb? Ik denk dat ik daar ook voor ga, in ve ...
Die van ons is van WOOOL. Omdat wol zelfreinigend is wordt hij in principe niet gewassen. Hij wordt om de zoveel tijd in de ochtend buiten gehangen, dat is voldoende!

2 jaar geleden

Reactie op D_V

Merk je verschil met een wollen onderlegger? Hier voelt het matrasje erg ko ...
Nou wij gebruiken het al vanaf de geboorte. Dus ik weet het eigenlijk niet. Hij is nooit koud wakker geworden ofzo

2 jaar geleden

Hier wollen rompers van dilling. Sinds kort in combinatie met een warme slaapzak en hij voelt nu niet meer koud. Deed hij wel in z鈥檔 zomerslaapzakje.

2 jaar geleden

Grappig dat je via deze app weer op idee毛n komt. Nooit geweten dat er wollen onderleggers zijn, wel een idee. In verhouding ook goedkoper dan wollen rompers als ik het zo bekijk. Enige twijfel heb ik wel hoe zit het met de ademhaling鈥angezien onze kleine nu op een air matras (gekregen) slaapt. Wollen onderlegger gaat er neem ik aan overheen?

2 jaar geleden

Ik heb net een wollen onderdeken besteld van Snoozing. Komt morgen binnen, ben erg benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Ellepel1985

Grappig dat je via deze app weer op idee毛n komt. Nooit geweten dat er wolle ...
Ik heb er net eentje besteld en daar staat bij dat je hem direct op het matrasje plaatst met daar overheen een molton/matrasbeschermer en daarna een hoeslaken.

2 jaar geleden

Reactie op D_V

Ik heb net een wollen onderdeken besteld van Snoozing. Komt morgen binnen, ...
Wil je laten weten hoe hij bevalt? 馃槉 Misschien wil ik dat ook wel bestellen

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

Wil je laten weten hoe hij bevalt? 馃槉 Misschien wil ik dat ook wel bestelle ...
Ja tuurlijk! Help me wel even herinneren over een paar dagen 馃槀