Zijn er mama鈥檚 die bij hun kindje 1 van de 2 gebruiken tegen de koud 鈥榮 nachts?
Onze zoon heeft het snel koud dus wou een van de twee opties gaan aanschaffen maar hoor graag eerst wat ervaringen!
Wij hebben wollen rompers en broekjes voor de nacht. Werken heerlijk, ze heeft ze wel aan in een slaapzak, maar ze blijft er lekker op temperatuur mee, ook zomers gebruikt en dan werd ze ook niet te warm. Baal er van dat ik niet meer wollen rompers en broekjes heb. Haha
Enige nadeel is t wassen, indien nodig. Manlief heeft nog niet helemaal door dat ze niet in de reguliere was mee kunnen 馃槄
Wij gaan een wollen onderlegger aanschaffen. Het matrasje voelt erg koud daarom kiezen wij voor een wollen onderlegger. Ben alleen nog even aan het uitzoeken welke, want er zijn best veel verschillende merken.
Hier gebruiken we allebei.
Rompers met name van dilling. En de wollen onderlegger heb ik gekregen dus weet niet van welk merk dat is. Die hebben we ook in de zomer gebruikt
Weet je nog waar je die gekocht heb? Ik denk dat ik daar ook voor ga, in ve ...
Die van ons is van WOOOL. Omdat wol zelfreinigend is wordt hij in principe niet gewassen. Hij wordt om de zoveel tijd in de ochtend buiten gehangen, dat is voldoende!
Grappig dat je via deze app weer op idee毛n komt. Nooit geweten dat er wollen onderleggers zijn, wel een idee. In verhouding ook goedkoper dan wollen rompers als ik het zo bekijk.
Enige twijfel heb ik wel hoe zit het met de ademhaling鈥angezien onze kleine nu op een air matras (gekregen) slaapt. Wollen onderlegger gaat er neem ik aan overheen?
Grappig dat je via deze app weer op idee毛n komt. Nooit geweten dat er wolle ...
Ik heb er net eentje besteld en daar staat bij dat je hem direct op het matrasje plaatst met daar overheen een molton/matrasbeschermer en daarna een hoeslaken.