21 Reacties

3 jaar geleden

Lanoline, is te koop van Medela en Lansinoh.

3 jaar geleden

Kruidvat mama care, tepel crème Ik smeer elke keer na een voeding.

3 jaar geleden

Ik had een enorme kloof en wat mij hielp op aanraden van een lactatiekundige is Cicaplast. Moet je wel voor het voeden wegvegen/spoelen met fysiologisch water. Lanoline is ook goed maar eerder om je tepel soepel te houden dus qua genezing doet dat niet veel (vond ik).

3 jaar geleden

Hydrogel pads!

3 jaar geleden

Wat hier vooral hielp was het advies van de lactatiekundige om de tepel voor de voeding "voor te bereiden" soort als een shag rollen tussen je vingers tot de tepel hard wordt. Aanhappen doet dan stukken minder pijn.

3 jaar geleden

Reactie op B2020

Wat hier vooral hielp was het advies van de lactatiekundige om de tepel voo ...
Okee, goede tip. Het is niet zozeer het aanhappen maar ze glijd er soms vanaf en houd zich dan beet onder het puntje van mijn tepel, als dit veelvuldig gebeurd zuigt ze op ten duur wondjes

3 jaar geleden

Okee, goede tip. Het is niet zozeer het aanhappen maar ze glijd er soms van ...
Meteen afkoppelen als dit gebeurt, hè?😊 Verder de tip ook van hydrogel pads. Die zorgen echt voor snelle genezing!

3 jaar geleden

Reactie op Toettie

Meteen afkoppelen als dit gebeurt, hè?😊 Verder de tip ook van hydrogel pad ...
Die heb ik toevallig vanmiddag gekocht alleen.. welke kant plastic moet er nou vanaf?🤣 Ik voel mij echt blond..er zit aan 2 kanten plastic namelijk

3 jaar geleden

Die heb ik toevallig vanmiddag gekocht alleen.. welke kant plastic moet er ...
Welke heb je gekocht? Bij mij zaten ze in een plastic hoesje dus bleef er aan geen enkele kant plastic zitten😄 Die pads gaan er (als het vergelijkbare zijn) voor zorgen dat het wondvocht aanwezig blijft en gaat zorgen voor vochtige wondgenezing (google maar eens).!

3 jaar geleden

Reactie op Toettie

Welke heb je gekocht? Bij mij zaten ze in een plastic hoesje dus bleef er a ...
Mandela hydropads

3 jaar geleden

Reactie op Toettie

Welke heb je gekocht? Bij mij zaten ze in een plastic hoesje dus bleef er a ...
Deze

3 jaar geleden

Bij mij hebben de zoogcompressen van multi mam mij heel snel geholpen. Deze een uur in de koelkast leggen. Via plein gekocht

3 jaar geleden

Kokosolie

3 jaar geleden

Het 'harde' plastic moet er af ;)

3 jaar geleden

Okee, goede tip. Het is niet zozeer het aanhappen maar ze glijd er soms van ...
Oeh klinkt pijnlijk, anders een lactatiekundige mee laten kijken?

3 jaar geleden

Medela purelan en hydrogel pads van rite aid.

3 jaar geleden

Deze
Ik zweer bij deze pads!!

3 jaar geleden

Harde plastic eraf trekken en plakken op de tepels. Binnen een dag je wondjes genezen.

3 jaar geleden

Lansinoh zalf van de Kruidvat en zilvere tepelhoedjes helpen mij enorm! Zilver heeft blijkbaar een geneeskracht. Je kan ze bestellen via bol.com

3 jaar geleden

Zilverkapjes waren hier een life saver!