Nog iemand die rond 15u yoghurt als tussendoortje geeft? We hebben de fles afgebouwd sinds een paar weken maar merken dat de kleine niet genoeg heeft aan een maisstick/babykoekje oid. Van het CB mochten we ook yoghurt geven, alleen vind hij dit echt heel vies... ik dacht misschien om er wat geprakt fruit tussendoor te doen om het wat lekkerder te maken alleen ben ik bang dat hij dan niet echt went aan de smaak van yoghurt... dusss heeft iemand nog tips? 😊
Yoghurt is zuur gebruik zoete fruit mango aardbei of bannan prakken en door yoghurt mixen. Vandaag toevallig gegeven met mango en blauwe bessen hij vond het heerlijk.
Ik geef ook yoghurt. Ze eet het wel, maar vindt pure yoghurt niet het einde ofzo haha. Vandaag had ik wat meloen over en dat er doorheen gedaan. Ging er super goed in.
Wat je kan doen is wat geprakt fruit erdoor doen en dan steeds iets minder, als je wil dat hij uiteindelijk alleen yoghurt eet!😊
Ik geef ook yoghurt. Ze eet het wel, maar vindt pure yoghurt niet het einde ...
Jaa daar dacht ik ook aan! Of een knijpfruitje er door heen, hij krijgt in de ochtend namelijk ook al een flinke portie fruit (200gram), of ik moet het wat opdelen natuurlijk
Wat je ook kunt doen….is er een ijsje van maken. Yoghurt mixen met geprakte banaan en pure pindakaas: invriezen en klaar! Mijn dochter vindt het heerlijk, helemaal fijn ook voor doorkomende tandjes!
Wij geven het ook op aanraden van CB. Magere kwark met gepureerde bosbes en dik sap er doorheen (maar een klein beetje). Hij vond het heerlijk. Wel kramp in het begin. Maar begonnen met paar hapjes. Nu steeds meer!
Mager is zo zuur, inderdaad lekker volle yoghurt en kwark geven👏🏼 Mager e ...
Wat Eva aangeeft, vanwege de vetten!
Ik heb laatst op het Voedingscentrum gekeken en ze mogen tegenwoordig bijna niks meer hebben.
Ieder zijn eigen keuze, maar ik denk dat als je je gezond verstand gebruikt je daar best af en toe van kan afwijken🤭