18 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook een zoontje die zand fantastisch vindt. Daarom maar zo'n lelijke plastic schelp aangekocht (wel pastel kleur dus net iets minder lelijk haha) we kochten een dubbele zodat hij ook afgesloten kan worden. Neemt niet veel ruimte in en geeft veel plezier. En opd eze manier ook niet blijvend, dat wilden wij graag. In de andere helft kun je bijv ook water doen. Grootste pret 😉

2 jaar geleden

Reactie op Pitoetje

Hier ook een zoontje die zand fantastisch vindt. Daarom maar zo'n lelijke p ...
Oh dit klinkt goed! 😀 Heb je toevallig een linkje?

2 jaar geleden

Wij hebben ook de schelp. Maar heb je al gedacht aan een modderkeukentje? Wij hebben geen eigen tuin, maar anders had ik die ook gehaald! Heel leuk en goed voor de ontwikkeling

2 jaar geleden

Wij hebben een schildpad van Little Tikes. Deze sluit wat beter af dan de schelpen. Ik vind hem super chill qua kleur haha.. gewoon groen, past bij de plantjes en de tuin 😋 Wilde ook geen hele grote zandbak. Deze is ook lekker laag. Let niet op die vreetkick die ze had op dat moment 😂😂

2 jaar geleden

Wij hebben een hele grote gemeente zandbak achter de deur die goed wordt bijgehouden dus ik heb ervoor gekozen om alleen een zand tafel in de tuin te doen. Hij speelt erg leuk met de zand/watertafel van de action. Heb er een buitenkleed van de action onder gelegd voor zand wat ernaast valt.

2 jaar geleden

Wij hebben deze. Zoontje speelt er heel graag in!

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Wij hebben een schildpad van Little Tikes. Deze sluit wat beter af dan de s ...
Deze hebben wij ook, heel blij mee!

2 jaar geleden

Ik wil deze aanschaffen voor ons dochtertje. Ook wij hebben geen hele grote tuin, denk dat dit wel ideaal is. En er is mogelijkheid voor water, dat vind ons dochtertje ook erg leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Ellepel1985

Oh dit klinkt goed! 😀 Heb je toevallig een linkje?

2 jaar geleden

Bij de intertoys heb je van die schelpen. Wij hebben er zo een gehaald. Ideaal, kan ook gewoon lekker dicht

2 jaar geleden

Reactie op pamelacatharina

Ik wil deze aanschaffen voor ons dochtertje. Ook wij hebben geen hele grote ...
Ziet er leuk uit!! Laat even weten of het wat is :)

2 jaar geleden

Reactie op pamelacatharina

Ik wil deze aanschaffen voor ons dochtertje. Ook wij hebben geen hele grote ...
Zo'n soort zandbak verkopen ze ook bij de lidl voor €45

2 jaar geleden

Wij hebben deze zandbak. Heel fijn in gebruik en mijn zoontje kan er goed in en uitstappen. Mooie grote bak. Maar ook weer niet te lomp in de tuin. Het dakje kan je bewegen waardoor je kindje altijd uit de zon zit. In het najaar weer makkelijk af te breken en op te bergen. https://images.app.goo.gl/U2vWKqDJpGWMyizk6

2 jaar geleden

Gewoon zo een schelp bij de action, als het warmer word schep ik het zand in een tas en kan er water in

2 jaar geleden

Wij hebben zelf 1 uitgegraven , dan betegeld en zand erin. Kan je je eigen formaat kiezen

vorig jaar

Wij hebben er een van de lidl. Aankoop van het jaar, ze zit soms uren in de tuin te scheppen. https://www.lidl.nl/p/playtive-zandbak/p100371911

vorig jaar

Reactie op Ingrid1607

Wij hebben er een van de lidl. Aankoop van het jaar, ze zit soms uren in de ...
Wat een heerlijk foto zeg! 😍

vorig jaar

Ik heb deze ook besteld. Bedankt voor de tips 😃