5 Reacties
vorig jaar
Hi! In Paje, Zanzibar geweest een paar jaar geleden bij Dhow Inn. We hadden wel tabletten bij ons maar werden verzekert dat dit echt niet nodig was. Laatste Malaria geval was toen 7 jaar terug. En ik was er denk ik 5 (?) jaar geleden. Ik zou de (buur)accomodatie contacten en hier naar vragen dan ben je er zeker van. Geniet van je reis!
vorig jaar
Reactie op RianC
Zoooo leuk! Lekker genieten 馃馃徏
Malaria tabletten hebben echt veel bijwerk ...
Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen. Was je ook met een kind?
vorig jaar
Reactie op Anna-37
Hi! In Paje, Zanzibar geweest een paar jaar geleden bij Dhow Inn. We hadden ...
Ah top. Geeft me weer een beetje geruststelling. Dank je wel!
vorig jaar
Reactie op Lissyenteddy
Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen. Was je ook met een kind?
Nee toen niet, maar malaria tabletten zijn of een aanslag op je darmen of op je evenwichtsorgaan en hallucinaties. Dus om dat aan een kind te geven pfoe..
In kruger zeiden ze toen: het is hier al jaren niet geweest, geen zorgen! En malaria is hetzelfde als waterpokken, we hebben het vroeger allemaal gehad en zo erg is t niet (nja dat is natuurlijk een makkelijke uitspraak).
Maar je moet gewoon opletten met muggen, je hebt ook stickers voor kindjes die je op de kleren plakt. Deet is natuurlijk ook rotzooi. Zou kijken dat je op bepaalde momenten van de dag kiest voor wollen of linnen kleding ipv korte mouwen. En muskietennet met deet erin zelf meenemen ofzo.
Uiteindelijk is het ook een beetje lucky or unlucky.. je hebt net zoveel of meer kans op een parasiet..
Vooral genieten van het land en van de vakantie samen, heel bijzonder!