13 Reacties

2 jaar geleden

Hier kan die dat idd al wel een tijdje (hij is 8 mnd) en gaat ook goed met drinken

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is 8 maand en houd de fles ook zelf vast, drinkt ook zelf. Tip: fles van difrax met handgreep (dan zit er zo'n gat in het midden)

2 jaar geleden

Reactie op Chiiaraa

Mijn dochtertje is 8 maand en houd de fles ook zelf vast, drinkt ook zelf. ...
Thanks voor de tip! Dat zou ik eens kunnen proberen. Hebben nu idd de dokter Brown fles!

2 jaar geleden

Reactie op LiefsEva

Thanks voor de tip! Dat zou ik eens kunnen proberen. Hebben nu idd de dokte ...
Ja hadden wij ook, maar ben echt tevreden over Difrax!

2 jaar geleden

Hier krijgt ze liggend haar fles. Maar als er niks meer uit komt of ze wil hem gewoon zelf vast houden dan doet ze dat. Sinds kort, is nu 9 maanden.

2 jaar geleden

Mijn dochter houdt sinds ongeveer 6 maanden zelf de fles goed vast. Maar is volgens mij vrij snel. Avent flessen heb ik. Ze snapt ook zelf wanneer de fles hoger moet als hij leger raakt

2 jaar geleden

Hij kan het wel, maar heeft er nooit zin in! Hij is bijna 8 maanden

2 jaar geleden

Hier kon ze het wel dacht ik maar gewoon lui, tot ik een keer op het strandje de fles gaf en mevrouw liet even zien hoe goed ze het zelf kon sinds dien geef ik hem gewoon en doet ze het vaak zelf. Die had zichzelf even verraden 😂😂

2 jaar geleden

Hij weet heel goed wat hij moet met een fles maar zodra je hem omhoog houdt trekt meneer de handen er vanaf😅

2 jaar geleden

Die van ons is ook lui😂

2 jaar geleden

Die van ons heeft luie en minder luie dagen😅 ene dag weigert ze een hand in de buurt van dr fles te houden en de andere slaat ze onze hand weg als we willen geven en doet ze het zelf😂

2 jaar geleden

Reactie op LiefsEva

Thanks voor de tip! Dat zou ik eens kunnen proberen. Hebben nu idd de dokte ...
Voor de dr Brown kun je ook een siliconen handvat kopen. In de ochtend is het wel handig als onze dochter zelf kan drinken, zodat ik de oudste 2 kan klaarmaken voor school. Ik leg haar dan in de wipper en met dat handvat houdt ze de fles met wat makkelijker vast.

2 jaar geleden

Onze kleine man is 8,5 maand en houd zijn fles altijd zelf vast. Hij laat hem ook niet meer los