Hoi mommies!
Vraag ter interesse; kunnen jullie kindjes al zelf de fles vasthouden en hier dan goed uit drinken?
Ik merk dat ons kindje er steeds meer interesse naar krijgt, maar het lukt hem nog niet. En zou het met sommige momenten toch wel handig vinden als hij dit zelf kan haha.
Liefs
Mijn dochter houdt sinds ongeveer 6 maanden zelf de fles goed vast. Maar is volgens mij vrij snel.
Avent flessen heb ik. Ze snapt ook zelf wanneer de fles hoger moet als hij leger raakt
Hier kon ze het wel dacht ik maar gewoon lui, tot ik een keer op het strandje de fles gaf en mevrouw liet even zien hoe goed ze het zelf kon sinds dien geef ik hem gewoon en doet ze het vaak zelf. Die had zichzelf even verraden 😂😂
Die van ons heeft luie en minder luie dagen😅 ene dag weigert ze een hand in de buurt van dr fles te houden en de andere slaat ze onze hand weg als we willen geven en doet ze het zelf😂
Thanks voor de tip! Dat zou ik eens kunnen proberen. Hebben nu idd de dokte ...
Voor de dr Brown kun je ook een siliconen handvat kopen. In de ochtend is het wel handig als onze dochter zelf kan drinken, zodat ik de oudste 2 kan klaarmaken voor school. Ik leg haar dan in de wipper en met dat handvat houdt ze de fles met wat makkelijker vast.