7 Reacties
3 jaar geleden
Voor ons helaas geen zomervakantieplannen, maar wij gaan volgende week voor 1,5 week naar Tenerife toe. Wel gekozen voor een all in vakantie, omdat we ook een energieke peuter hebben 馃グ
Qua fijn verblijf begreep ik van mijn man dat Zuid-Frankrijk wel echt mooi is om te vertoeven, maar de campings daar ook wel enorm geliefd.
3 jaar geleden
Wij gaan in september drie weken naar zuid-frankrijk op vakantie met onze dreumes, en dan 8 maanden ouden baby. Wij hebben een chalet geboekt op een camping met faciliteiten voor onszelf, kinderen en honden. We overnachten zowel op de heenweg en terugweg. We gaan naar camping viglamo in Leucate. De keten Sandaya hebben we vorig jaar gezeten, die hebben ook hele mooie campings door heel frankrijk heen.
3 jaar geleden
Vorig jaar naar Gran Canaria geweest met onze dochter (toen 1 jaar en 9 maanden), was heel fijn! Veel parken hebben daar kleine bungalows, dus een eigen keukentje en een terras om te zitten als de kleine slaapt!
Nu met een 2e erbij wilde ik een bestemming die binnen 1 dag te rijden was. Veel gezocht op Noord-Frankrijk, maar het lastige vind ik dat er weinig te doen is mocht het weer slecht zijn. Nu gekozen voor Denemarken, daar kan het weer ook slecht zijn, maar daar is het land meer op gericht.
3 jaar geleden
Wij zijn vorig jaar naar Frankrijk gegaan met onze dochter die toen 3,5 maanden was. Heerlijke vakantie geweest!
Ik twee dagen gereden, lekker onze tijd genomen en overnacht bij Versailles in de buurt. Konden we einde van de dag daar nog even rondlopen 馃憤馃徎
Wij hebben twee weken in een sta caravan met airco gezeten, ongeveer om de dag een uitje gedaan zodat er ook rust was en onze dochter niet elke dag mee moest. Vooral gebruik gemaakt van de draagzak en dingen uitgezocht die ook voor de wandelwagen toegankelijk waren.
Onze camping vorig jaar: https://www.vacanceselect.com/nl/camping/frankrijk/aquitaine/domaine-de-soleil-plage/?gclid=Cj0KCQjwuLShBhC_ARIsAFod4fJnqOVsEXd9-vw3nm6PjDrAVFiwoKnAHFQ_oc7Xfk18w3R4jFY5-xIaAl9YEALw_wcB
(Camping Domaine de soleil plage) Fijne medium camping met een prettig zwembad en geen hysterische glijbanen 馃憤馃徎