22 Reacties

3 jaar geleden

Hoihoi, gebruik hier la Roche Posay voor zn hele lichaampje vanwege zn gevoelige huid en eczeem.. het is wat prijzig maar nu in de aanbieding!

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Hoihoi, gebruik hier la Roche Posay voor zn hele lichaampje vanwege zn gevo ...
Factor 50 uiteraard

3 jaar geleden

Geen gevoelige huid, maar wij gebruiken dr leenarts. Deze is wel ontwikkeld voor de gevoelige huid. Ik vind deze voor zowel de kinderen als voor mij heel fijn.

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Ja deze!! Ik gebruik hem zelf ook en heb een hele droge en gevoelige (gezichts)heid. Is echt fijn deze!

3 jaar geleden

Reactie op Toettie

Ja deze!! Ik gebruik hem zelf ook en heb een hele droge en gevoelige (gezic ...
Jaa! Wij hebben van shampoo tot crème en zonnebrand alles van hun zou nooit meer iets anders willen😂🙈

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Een speciale kinder/baby versie of gewoon de normale?

3 jaar geleden

Wij hebben ook die van dr. Leenarts. Zij is zelf dermatoloog. La Roche Poche is ook een goed merk voor de gevoelige huid maar inderdaad iets prijziger

3 jaar geleden

Reactie op Blubbie

Ik heb ze allebei zolang het spf 50 is zit je goed maakt niet uit welke van dit merk

3 jaar geleden

Reactie op Blubbie

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Jaa! Wij hebben van shampoo tot crème en zonnebrand alles van hun zou nooit ...
Haha nee ik heb zelf ook na jaaaaren zoeken en proberen eindelijk een dagcreme die fijn is!

3 jaar geleden

Naif zonnebrandcrème spf 50

3 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn zoontje zonnebrand van Naïef.

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Waar in de aanbieding?

3 jaar geleden

Dr Leenarts factor 50

3 jaar geleden

Ik zie dat naif hier ook genoemd wordt. Ik vind dit zelf over het algemeen ook fijne producten. De zonnebrand zou ik wel even goed nakijken welke je neemt, want de minerale zonnebrand voor volwassenen is door de Consumentenbond als afrader gemerkt, omdat deze de beloofde SPF niet haalde. De baby/kind variant hiervan is niet getest, maar ik zou hier zelf dan toch ook wat kritischer naar kijken.

VRIEND

3 jaar geleden

Naif doet het goed bij onze dochter met heel gevoelige huid, dus gaan we ook bij ons zoontje gebruiken

3 jaar geleden

Naïef factor 50 is wel prijzig maar deze week in de aanbieding maar de Kruidvat

3 jaar geleden

Welke van naif gebruiken jullie? Ik heb vorig jaar de ongeparfumeerde lotion geprobeerd maar dat was echt heel vervelend smeerbaar en stinkend spul. Ik zoek ook nog voor mn baby en kids

3 jaar geleden

Dr jetske Ultee! Heel fijn. Had eerst Naif, maar niet te smeren en zo duur. Dr jetske Ultee komt overal goed uit en is voor baby tot volwassenen en gezicht en lichaam. Nu op vakantie en maar 1 fles mee voor het hele gezin. Top.

3 jaar geleden

Vision