6 Reacties

22 dagen geleden

Hier hetzelfde, sinds een paar dagen eet ie erg weinig. Wel vrolijk en blij idd.. wij blijven het aanbieden, uiteindelijk krijgt hij toch trek zou je denken 🤷🏼‍♀️

22 dagen geleden

Hier ook! Wil ineens minder eten en weigert eten wat hij eerst lekker vond

22 dagen geleden

Hier ook. Nou heeft mijn dochter nooit echt goed gegeten. Maar al 3 dagen niet ontbeten, paar hapjes fruit en paar hapjes avondeten. Wij zitten hier wel in sprong 10, en bijna in de lastigste week🤣 geen idee of het klopt en of het echt waar is.

22 dagen geleden

Ik zou er vooral niks van maken 😉 Dus negeren. Als jij er een punt van maakt gaat je kind dat ook doen. Als hij/zij er geen aandacht voor krijgt is het al snel niet meer interessant. Een gezond kind zal zichzelf nooit uithongeren, dus maak je daar geen zorgen om.

22 dagen geleden

Het gebeurt gewoon soms. Zou elke maaltijd gewoon als nieuwe maaltijd behandelen en stoïcijns die dingen blijven aanbieden. Hij eet vanzelf wel weer. Een paar happen is goed genoeg dan heeft hij binnen wat hij nodig heeft. Er komt wel weer een dag dat hij veel eet.

22 dagen geleden

Is er niet iets wat hij nu nog wel graag eet of drinkt? Kan misschien ook met doorgekomende tanden te maken hebben. Een tijdje terug met mijn zoontje ook meegemaakt. Hij wilde ook bijna geen vast voedsel meer eten. Melk drinken nog wel, maar dingen die je echt moet kouwen niet. Toen maar een beetje gegeven wat hij nog wel at. Na een paar dagen was het ook weer over en at hij weer als vanouds.