8 Reacties

3 jaar geleden

Ben trouwens volgens de berekening eind januari uitgerekend, vandaar de januari groep..

3 jaar geleden

Hi! Wat schrikken voor je… Ik zou inderdaad de VK bellen en met haar overleggen!

3 jaar geleden

Vk of je huisarts even bellen

3 jaar geleden

Ai wat vervelend! Ik weet niet welke spiraal je hebt, maar via via ken ik iemand waar de spiraal is uitgevallen en er ook achter kwam toen ze zwanger was. Sterkte!

3 jaar geleden

Hi, ik ben vorig jaar ook onverwacht zwanger geraakt met een spiraal. Ik ben toen via de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis om daar een echo te laten maken om te zien of het spiraaltje er nog was en hoe die ten opzichte van het vruchtje lag. Bij mij was hij verzakt en is er toen maar meteen uitgehaald. Wij wouden wel voor het kindje gaan, het is helaas toen wel uitgedraaid op een miskraam helaas. (Het was 50/50 kans dat dit zou gebeuren met laten zitten en met verwijderen).

3 jaar geleden

Hi, spiralen zijn wat dat betreft iets risicovoller dan de pil helaas. Let wel even op: de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is groter als je door de spiraal heen zwanger raakt dus wel goed om gelijk even te laten kijken! Gefeliciteerd verder!

3 jaar geleden

Hallo ik ben momenteel 6+1 zwanger en ook zwanger geworden terwijl een koperspiraal had! Even VK bellen dus. Sterkte

3 jaar geleden

Reactie op Mom1988

Hallo ik ben momenteel 6+1 zwanger en ook zwanger geworden terwijl een kope ...
Hier ook koper spiraal, hij is er ondertussen uit.. hij was verzakt 😅