14 Reacties

3 jaar geleden
Ik zit nu toevallig op zalando te kijken die hebben ook leuke dingen en afgeprijsd ook altijd leuk!

3 jaar geleden
Ik vind het aan de ene kant zonde van het geld en aan de andere kant denk ik: het is mijn laatste zwangerschap en het zit vaak wel echt mooier doordat de buik er juist zo mooi in uitkomt.
Ik heb nu bij Prenatal een aantal dingen in de sale kunnen kopen (17 weken, al een flinke buik en had niet genoeg om 2 weken op vakantie te gaan zonder continu te moeten wassen😂).
Ik heb laatst bij Otrium ook wat dingen gekocht, zij verkopen oudere collecties met flinke korting. Meeste zat niet mooi (durfde niet zover vooruit op de groei te kopen). Had een leuk jurkje van Queen Mum dat ik wel leuk vind en mooi zat en vond dat toevallig via Vinted voor €7,50 dus dat was een mooie meevaller😅.
Ik draag normaal gesproken veel jurkjes en kom vaak bij Moss Copenhagen uit. Deze kan ik bijna allemaal doordragen straks waarbij ik er zwanger uitzie en niet dat mensen denken dat ik wel heel erg genoten heb van de zomervakantie 😅

3 jaar geleden
Ligt het aan mij. Ik vind alle zwangerschapskleding lelijk. Ik ben van plan te shoppen bij Massimo Dutti, zelfde bedrijf als Zara. En dan lekker alles oversized te dragen.

3 jaar geleden
Ligt het aan mij. Ik vind alle zwangerschapskleding lelijk. Ik ben van plan ...
Dan is Attesa mss wel iets voor jou! Een wat duurder merk, maar als je bij Massimo Dutti shopt, vergelijkbaar denk ik! Veel kleren kan je na je zwangerschap ook nog perfect dragen, en zeker als je bv geeft.

3 jaar geleden
Dank voor je goede tip voor de zwangerschaps-sportkleding! Net idd ook bij myprotein voor een zacht prijsje een mooie legging en top uitgezocht 🤗
Naast alle genoemde tips heb ik 2 mooie maar wat duurdere jurkjes aangeschaft bij Isabella Oliver (Engels merk, ‘eco verantwoord’) heel blij mee!

3 jaar geleden
Ligt het aan mij. Ik vind alle zwangerschapskleding lelijk. Ik ben van plan ...
Vind ik ook! Echt zo truttig en oubollig. Of ik zoek niet goed😜 vorige zwangerschap uiteindelijk ook gewone kleding gedragen maar dan een maat groter. Werkte ook prima!