10 Reacties

3 jaar geleden

Ik weet niet waar je precies vandaan komt, maar ik doe dit in Delft bij het sportfondsenbad. Hier kan je gewoon altijd bij aanschuiven wanneer je wilt. Hiervoor hoef je je niet eerst aan te melden of iets.

3 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Ik weet niet waar je precies vandaan komt, maar ik doe dit in Delft bij het ...
Wat een mooi bad! Maar ik zie dat dat met de auto een half uur rijden is en met ov een uur helaas :(

3 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Het liefst binnen Den Haag!

3 jaar geleden

Ik woon ik rijswijk. Bij de schilp is elke maandagavond zwangerschapszwemmen.

3 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Hoe is deze les ? Ik woon in Delft, maar in mn vorige zwangerschap altijd naar pijnacker gegaan... zie alleen dat die er niet meer is :( Was zo lekker warm daar hahaha

3 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont in Den Haag maar in Monster vind ik zwangerschapszwemmen heel fijn. Voor mij niet verder dan naar de andere kant van Den Haag rijden..

3 jaar geleden

Reactie op asxxcd

Ik weet niet waar je woont in Den Haag maar in Monster vind ik zwangerschap ...
Ik woon minder dan 5 minuten van het Haga ziekenhuis af. Welke zwembad in monster raad je aan? En kan je daar zonder reserveren aansluiten?

3 jaar geleden

Reactie op MamavOwen

Hoe is deze les ? Ik woon in Delft, maar in mn vorige zwangerschap altijd ...
Ik vind de les wel leuk! Het is niet lekker rustig zwemmen je moet wel echt wat doen. Denk aan baantjes zwemmen met alleen je armen of alleen je benen. Eind van de les soort aquarobiqs en de laatste 5 minuten in het kinderbadje chillen

3 jaar geleden

Reactie op Plantenmama

Ik woon minder dan 5 minuten van het Haga ziekenhuis af. Welke zwembad in m ...
De boetzelaer. Het is elke donderdag om 19 en je kan gewoon langskomen en een kaartje kopen, reserveren niet nodig.

3 jaar geleden

Reactie op asxxcd

De boetzelaer. Het is elke donderdag om 19 en je kan gewoon langskomen en e ...
Dankjewel! 馃グ