100 Reacties

3 jaar geleden

Hoelang zijn de billendoekjes goed in dichte verpakking?

3 jaar geleden

Oehh goede deal 👍🙌

3 jaar geleden

Reactie op Jalies

Hoelang zijn de billendoekjes goed in dichte verpakking?
Een gesloten pak billendoekjes blijft heel lang goed. Er zit wel degelijk een houdbaarheidsdatum op, maar deze ligt ver na de productiedatum. Dit komt omdat billendoekjes conserveringsmiddelen tegen bacteriën en schimmels bevatten.

3 jaar geleden

Thanks!!! Online 00:00 klokslag ga ik ff shoppen 🤭

3 jaar geleden

Zou dat kunnen dat dit alleen in nederland van toepassing is? En niet in belgie?

3 jaar geleden

Reactie op Ine32

Zou dat kunnen dat dit alleen in nederland van toepassing is? En niet in be ...
Klopt alleen in NL

3 jaar geleden

Super lief 💕💕💕 God bless you!!! ✨✨✨

3 jaar geleden

Bedankt voor de tip! Heb ze direct maar even besteld 😇

3 jaar geleden

Zo dat is nog eens een fijne actie😍 gelijk besteld! Bedankt voor het doorgeven!

3 jaar geleden

Helaas al uitverkocht 😄

3 jaar geleden

Haha ja heb ook vannacht besteld toen moest plassen! Was heel snel uitverkocht 😬. Geen dank! Mocht er weer een goede actie dan zal ik deze delen. 🥰

3 jaar geleden

& anders wehkamp die heeft ook goeie actie! 50% korting op de dozen ☺️

3 jaar geleden

Dit is ook een heerlijk actie. Naïf billendoekjes 16 stuks en heb 1.78 betaald voor per pak! Bij wehkamp.

3 jaar geleden

Ik durf nog niet teveel aan te schaffen omdat ik niet weet of mijn kleine hier straks tegen kan. Voor t zelfde geld krijgt ie uitslag of iets. Hoe doen andere dit?

3 jaar geleden

Reactie op Lilly55_

Ik durf nog niet teveel aan te schaffen omdat ik niet weet of mijn kleine h ...
Gebruik voor de billen van hipp (woon in Duitsland en daar populair en zonder veel chemische dingen) en voor de handjes en gezicht van Lidl of DM. Dus heb gewoon wel meerdere op voorraad. naarmate ze ouder worden kunnen ze ook wat meer aan qua stofjes erin.

3 jaar geleden

Hoe vaak zijn er dit soort aanbiedingen? Vind het nu nog wel vroeg om dit aan te schaffen.

3 jaar geleden

Reactie op Lilly55_

De reden dat ik wilde inslaan is dat ik nog een meisje van 3 heb rondlopen die nog niet zindelijk is. En eerlijk ik heb echt bijna alle merken geprobeerd en alleen bij Zwitsal keer ik steeds terug. De billetjes ruiken dan echt gewoon lekker en zijn schoon. Bij de andere merken vind ik toch dat het vies blijft ruiken of gewoon het doekje niet fijn veegt ect. En daarbij ik gebruik ze echt overal voor 😅🤭

3 jaar geleden

Reactie op Lilly55_

Mijn vriendin koopt ze over als de mijne er niet tegen kan. Zij heeft al een kindje.

3 jaar geleden

Reactie op Lilly55_

Gewoon kopen als de baby er is. Overigens verkoopt de kruidvat ook hele goede euro profit doekjes. Dit soort aanbiedingen komen echt vaker voorbij 😉

3 jaar geleden

Reactie op dvdvries

Hoe vaak zijn er dit soort aanbiedingen? Vind het nu nog wel vroeg om dit a ...
Deze actie hebben wij bij kruidvat 2 x per jaar ! Zodra die er weer is zal ikhet delen ☺️