14 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op ezzie95
Zo toevallig, ik heb dit vandaag geprobeerd. 8 uur wakker, 12-15 slapen, 20 ...
Hier ben ik ook heel benieuwd naar! Laat je even weten hoe het is gegaan ? 馃榿 Ging het wakker blijven van 8 tot 12 uur makkelijk?
22 dagen geleden
Reactie op sherenaberrens
Hier ben ik ook heel benieuwd naar! Laat je even weten hoe het is gegaan ? ...
Jaa doe ik! Muahh tussen 11 en 12 was die echt ko 馃槀 maar ging hem gwn veel afleiden met spelletjes en uiteindelijk kwam die op mijn shoot liggen馃槀 toen dacht ik oke niet meer verder pushen馃槀
22 dagen geleden
Reactie op ezzie95
Jaa doe ik! Muahh tussen 11 en 12 was die echt ko 馃槀 maar ging hem gwn veel ...
Haha ja geloof ik! Hoe oud is ie ? Mijn zoontje kan in de ochtend max 3 u wakker blijven nu. Maar slaapt helaas ook zelden een hele nacht door..
22 dagen geleden
Reactie op ezzie95
Jaa die van mij ook normaal gesproken echt max 3. Hij is van 16 januari. En ...
Van 5 januari 馃槉 Nou ben benieuwd hoe het is gegaan!
22 dagen geleden
Hier sinds een week over op 1 slaapje. Het 2e slaapje lukte gewoon niet meer, waardoor smiddags een oververmoeid kind... toen besloten om het ochtendslaapje te rekken en dan 1 middagslaapje te doen (zodat de wakkertijd van middagslaapje naar avond niet te lang is). Was 2- 3 dagen beetje wat rommeliger, maar nu gaat het eigenlijk heel goed. S avonds gaat ze nu wel iets eerder naar bed (rond 19.00 ipv rond 19.30) Maar ze slaapt snachts wel goed en slaapt ook langer.
21 dagen geleden
Die van ons 10 mensen wil helft van tijd ook niet meer slapen in de middag
21 dagen geleden
Reactie op ezzie95
Jaa die van mij ook normaal gesproken echt max 3. Hij is van 16 januari. En ...
En hoe ging het ?
21 dagen geleden
Reactie op sherenaberrens
En hoe ging het ?
Jaa ging best goed eigenlijk. Ik wilde net gaan typen hier. hij werd 2x wakker om 22:30 en om 5:00 voor flesje en daarna om 6;50 voor de dag. Normaal gesproken zou die tussendoor rond 12 en 2 ook wakker worden maar deed die niet馃き ik denk dat ik dit ga doorzetten
21 dagen geleden
Reactie op ezzie95
Jaa ging best goed eigenlijk. Ik wilde net gaan typen hier. hij werd 2x wak ...
Ah wat fijn! Ik heb gister avond voor het eerst een papfles gegeven. Hij heeft van 19.30 tot 7.20 aan een stuk door geslapen. Dit gaan we dus erin houden 馃槅 normaal werd die rond 4 altijd wakker
21 dagen geleden
Hier wisselend. Steeds vaker 1 slaapje, maar soms (op kdv) ook nog 3.
De dagen zijn dan ook heel wisselend. Gister werd ze 7u wakker, sliep ze tussendoor 10 min in buggy om 12u, maar sliep ze pas van 3-4 (ja, dan ook maar 1 uur馃檲). Savonds sliep ze pas om 8u, want sinterklaas met opa's en oma's en dat was toch iets leuker dan slapen...
Vanochtend om 6u al weer wakker, sliep van 9-12. En vermoed dat dit het enige slaapje is 馃槄...
Maar meestal als het er 1 is wordt ze tegen half7-7u wakker en dan slaapt ze tegen 11u. Soms 1u lang, Soms 3u, maar ook niet meer. En savonds rond 7u naar bed. Dat trekt ze dan ook prima!
21 dagen geleden
Reactie op ezzie95
Ohhh geweldigg! Die van mij vindt papfles vaak vies馃ゲ wat heb jij gebruikt? ...
Ja mijne voorheen ook, probeerde het echt al maanden! Ik heb 2 flinke eetlepels granen van olvarit 12 maanden erin gedaan