7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ze ook heel heftig maar het is toch echt de groei van de baarmoeder. De een ervaart het niet of heel licht en andere heel heftig. Ik heb het ook dat ze heel pijnlijk zijn. Als je je toch zorgen blijft maken gewoon even de verloskundige bellen 馃槝

2 jaar geleden

Ik ben 20+2 en heb dit echt al de hele zwangerschap, soms zo erg dat ik er snacht van wakker lig. Is echt de groei van je baarmoeder. Is ook niet niks natuurlijk, je baarmoeder moet in korte tijd erg oprekken.

2 jaar geleden

Het hoeft niks te zijn, misschien heb je jezelf te veel ingespannen? Ik zou wel rust nemen en je verloskundige bellen voor de zekerheid.

2 jaar geleden

Ik zou even je urine laten checken voor de zekerheid op Blaasontsteking. Ik heb dit ook 3 weken lang gehad tijdens een eerdere zwangerschap toen bleek ik een fikse Blaasontsteking te hebben. Maar ik had geen klachten wat ik normaalgesproken dan heb.

2 jaar geleden

Niet blijven lopen met het onbestemde gevoel. Soms versterkt dat ook hetgeen wat je voelt en kan het een storm in een glas water zijn. Lekker bellen naar de vk, daar zijn ze voor!馃挭馃徎馃┓

2 jaar geleden

Ik ben 19+4 weken en heb dit gisteren de hele dag gehad. Heb van mijn zussen begrepen dat het normaal is

2 jaar geleden

Hier ook last van zelfde periode.. Wel ook bruine afscheiding 馃様