9 Reacties

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap merkte ik de bewegingen niet zo als ik bezig was. Schijnt ook dat babies meer slapen terwijl je rondloopt. Dan is het dus niet gek als je 's nachts meer beweging voelt dan overdag. Had ik bij de vorige zwangerschap ook. Sommige babies zijn ook wat rustiger dan andere. Dit kindje merk ik veel meer dan de vorige. Als je al met de verloskundige hebt gepraat en je kindje nog elke dag voelt zou ik mij geen zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het).

2 jaar geleden

Ik ben 24 weken en merk ook dat ik haar minder voel. Word er helemaal naar van, al schijnt t wel gewoon normaal te zijn

2 jaar geleden

Soms helpt het om even rustig op je linkerzij te gaan liggen. Even een half uurtje dan voel je ze vaak ook beter. Dat doe ik als ik het idee heb dat ik minder beweging voel 😊

2 jaar geleden

Ik voel haar soms de hele dag door maar sommige dagen ook alleen in de ochtend en avond wanneer ik op bed lig. Het helpt idd om op je linker zij te liggen en even focus daarop te hebben. Ook kan het zijn dat de baby draait waardoor die schopt tegen de anderen kant en je dit niet voelt.

2 jaar geleden

Ik ben nu ook bijna 25 weken. En ik voel de baby voornamelijk s ochtends en s avonds als ik in bed lig. Of wanneer ik een tijdje rustig zit. Als ik druk bezig ben of aan het werk ben voel ik de baby eigen niet of nauwelijks. Als je je zorgen maakt vooral je verloskundige bellen. Die kan je vast goed advies geven en je evt geruststellen.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds week 25.. ben morgen 26 weken. Had afgelopen donderdag hartje geluisterd gelukkig. Mn verloskundige zei dat ze nog best wat ruimte hebben om te draaien. Dus wellicht liggen ze gewoon gedraaid waardoor we minder voelen.. ik raak er wel gelijk ongerust van :(

2 jaar geleden

Mijn VK zei dat je vanaf week 28 echt elke dag, meerdere malen je baby moet voelen. Tot die tijd eigenlijk niet zoveel aan de hand is als het maar 1 keer per dag is.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Normaal kon ik de afgelopen tijd vooral einde dag m'n buik goed zien bewegen zelfs (placenta ligt aan de achterkant), maar in week 23 alleen met moeite kleine plopjes. Nu een weekje later is het gevoel weer heel duidelijk! Hopelijk stelt dit je iets gerust.