21 Reacties

vorig jaar

Geen ervaring, maar zou je niet eerst gewoon een zwangerschapstest doen alvorens je je zo druk maakt dat je misschien zwanger bent? Je cyclus kan ook gewoon een keertje iets afwijken natuurlijk 😊

vorig jaar

Kan er niet over mee praten, maar sterkte met je keuze😘!

vorig jaar

Hoi, ik heb geen ervaring met abortus, maar het kan dat je cyclus nog wat van slag is. Bij mij heeft het ook een aantal keer wat langer geduurt voordat het kwam. Mocht je cyclus meer dan 3 maanden uitblijven zou ik even contact opnemen met de huisarts.

vorig jaar

Geen ervaring mee, maar wat moet dat toendertijd een moeilijke keuze zijn geweest. Als je het zeker wilt weten of je zwanger bent, zit er maar 1 ding op... Wel kan je cyclus door heel veel dingen vanslag raken. Ziekte, stress of gewoon nog steeds hormonaal door de bevalling kan er allemaal voor zorgen dat je menstruatie uitblijft. Ik denk dat je, voor jezelf, het beste een test kan doen om het uit te sluiten. Nu zit je ook in de onzekerheid en misschien wel onnodige stress! Sterkte, lieve mama 😘

Reactie op xsorayaa

Geen ervaring mee, maar wat moet dat toendertijd een moeilijke keuze zijn g ...
Gisteravond deze test gedaan maar vraag me af of ie echt positief is of dat het het voorgedrukte lijntje is 😣

vorig jaar

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Gisteravond deze test gedaan maar vraag me af of ie echt positief is of dat ...
Als ik het zo zie lijkt het een voorgedrukt lijntje!

Reactie op xsorayaa

Als ik het zo zie lijkt het een voorgedrukt lijntje!
Hier zie je het misschien wat beter 😣

vorig jaar

Ik zou over een paar weken nog een test doen. Moet wel zeggen dat mijn cyclus heel normaal was.. en vorige maand ineens 56 dagen niet ongesteld geweest. 😅 maar was niet zwanger.. ineens gaf ik ook weer melk😅 na 3 maanden geen borstvoeding geven. Was allemaal heel normaal volgens mn huisarts

Reactie op ChristinaWitte

Ik zou over een paar weken nog een test doen. Moet wel zeggen dat mijn cyc ...