17 Reacties

2 jaar geleden

Ja, ik heb dit de laatste dagen ook gehad. Gisteren toch maar even gebeld en meteen gecheckt door de verloskundige en ziekenhuis. Alles was goed gelukkig! Hij is misschien wat verplaatst waardoor ik zijn bewegingen minder goed voel. Maar zowel verloskundige als ziekenhuis zei dat het goed was dat ik gebeld had, liever te vaak dan te weinig. Dus bij twijfel, gewoon even bellen. Het is fijn om gerust gesteld te worden ☺️

2 jaar geleden

Tot de 32e week nemen de bewegingen toe! Hierna kun je de bewegingen anders voelen en minder krachtig aanvoelen. Dit komt omdat de baby minder ruimte heeft. Het is wel belangrijk dat je de baby blijft voelen! 🤗
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik wou deze vraag net gaan stellen! Al ben ik een week minder ver dan jou en merk het vooral sinds gisteren

2 jaar geleden

Hier vandaag ook gehad sinds vandaag amper beweging. Verloskundige gebeld en langs geweest. En doorgestuurd na het ziekenhuis kindje blijkt niet goed te groeien dus morgen weer terug na het ziekenhuis voor een echo van de navelstreng

2 jaar geleden

Het is normaal dat je rond deze tijd de bewegingen wat minder vaak voelt.. De kleine krijgt minder ruimte omdat hij/zij natuurlijk groter groeit.. Ook kan het zijn dat je ukkie bezig is met Indalen waardoor die niet alle bewegingen maakt zoals die eerst deed 😊

Reactie op Luna456

Ja, ik heb dit de laatste dagen ook gehad. Gisteren toch maar even gebeld e ...
Fijn dat alles toch goed is🤗

Reactie op JJJDL?

Hier vandaag ook gehad sinds vandaag amper beweging. Verloskundige gebeld e ...
Ahh jeetje, succes morgen!!🍀🤗

Reactie op Delphinaomi

Het is normaal dat je rond deze tijd de bewegingen wat minder vaak voelt.. ...
Ja alleen heb ik zelf het idee dat hij nog helemaal niet ingedaald is😩 het ene moment voelt het laag in m’n buik hard en andere moment hoog in m’n buik… dat zou dan betekenen dat hij wel beweegt maar ik zelf voel hem wel minder

2 jaar geleden

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Ja alleen heb ik zelf het idee dat hij nog helemaal niet ingedaald is😩 het ...
Gewoon bellen na de verloskundige!
Onderweg naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de kleine 🤞🩵🍀

2 jaar geleden

Heel veel succes 🍀

2 jaar geleden

Hoe is het gegaan?

Reactie op JJJDL?

Hoe is het gegaan?
Gisteravond 3 kwartier aan de monitor gelegen voor een hartfilmpje van de kleine gelukkig was die prachtig🩵 Daarna nog een urineonderzoek gehad op mogelijke zwangerschapsvergiftiging gelukkig is dat ook niet het geval en nog een echo gehad om z’n groei te bekijken en hij groeit volgens zijn eigen lijn en het gemiddelde prachtig🥰 Het waren even een paar spannende uurtjes maar met ons gaat gelukkig alles goed!🩵💙

2 jaar geleden

Hi! Hier ook hetzelfde.. vanaf week 30 voel ik de baby minder. Ook naar VK geweest 2x die week en alles is goed! Het minder voelen komt vooral doordat het minder krachtig is. Wat dus kan komen door minder ruimte. VK gaf aan zolang je maar iets van beweging voelt zodra je op linkerzij gaat liggen. 2 uurtjes moet je 10x iets voelen. Daarentegen was hij maandag ineens super aan het schoppen weer, en dan weer paar dagen minder aanwezig. Kan ook weer komen door drukte op werk, minder aandacht voor en wat hardere buik.

2 jaar geleden

Hier nu 30 weken en voel de baby ook minder ... al paar dagen minder denk dat ik ook verloskundige ga bellen gewoon een check

vorig jaar

Reactie op Jo-mc

Hi! Hier ook hetzelfde.. vanaf week 30 voel ik de baby minder. Ook naar VK ...
Wat bedoel je met 10x voelen? In 2 uur tijd bedoel je? Ik herken namelijk nu (34+3) ook dat ik minder voel en in paniek raak. 10x in 2 uur tijd voel ik het zeker niet..

vorig jaar

Reactie op Jo-mc

Hi! Hier ook hetzelfde.. vanaf week 30 voel ik de baby minder. Ook naar VK ...
Laten checken als je minder dan 10 kindsbewegingen hebt per 2 uur inderdaad. Bij mij is het iig niet zo dat er te weinig ruimte is voor het trappen. Vorige zwangerschap ben ik ingeleid vanwege minder leven en vruchtwater. Ben nu 31 weken en wordt helemaal in elkaar getrapt. Is dus zeker niet altijd ruimtegebrek.