24 Reacties
2 jaar geleden
Nu 35+5 en nog in stuit. Ik heb dinsdag op 36+2 een versie gepland staan in het ziekenhuis. Hoop dat het lukt!!
2 jaar geleden
Reactie op Petwie
Hoi ik ben zaterdag 36 wkn en bij mij ligt ze ook in stuit...
Ze was woens ...
Heel veel succes 🍀 Vind het maar eng idee ben zelf twijfelen als ik het wel wil laten doen lijk me echt niet prettig
2 jaar geleden
Reactie op tweedebaby
Nu 35+5 en nog in stuit. Ik heb dinsdag op 36+2 een versie gepland staan in ...
Heel veel succes 🍀
2 jaar geleden
Reactie op stee danny
Heel veel succes 🍀 Vind het maar eng idee ben zelf twijfelen als ik het we ...
Misschien aangeven bij vk?
Ik vind het zelf ook een eng idee maar het is super veilig, en vind eigenlijk een stuit bevalling of een keizersnede nog een enger idee 😅 dus dan maar dit
2 jaar geleden
Maak je geen zorgen! Baby draaien nog wel tot het einde. Je wordt ook gek gemaakt door al die protocollen.
Je zou oefeningen kunnen doen van spinning babies (YouTube) of evt moxa therapie. Ik heb beide kort gedaan.
2 jaar geleden
Onze baby ligt sinds 24 weken in stuit, vandaag ben ik 34+1. We hebben met 34+6 weer een echo. Afgelopen week moxa therapie geprobeerd, maar er is geen beweging in te krijgen. 😅
2 jaar geleden
Reactie op stee danny
Heel veel succes 🍀 Vind het maar eng idee ben zelf twijfelen als ik het we ...
Ik denk ook dat het niet prettig is... Maar ken gelukkig verhalen dat het binnen een minuut gedraaid was, dus heb wel goede hoop dat het lukt.. En dan is het hopen dat ze daar ook blijft, maar dat komt omdat het van de week in een dag weer was veranderd... Toen voelde ik alleen flink getrappel in mijn buik, het viel mee... Veel erger kan het niet zijn toch?
Voor het goede doel hopen we er maar het beste van.. een stuitbevalling of keizersnede zit ik ook niet op te wachten, dan is draaien in mijn ogen toch de betere optie.. jij ook veel succes! Zal ik maandag laten weten hoe het was?
2 jaar geleden
Hier 33 weken en ligt nog helemaal over dwars, snap er niks van want het voelt super vervelend, vind het maar raar dat ze niet wil draaien.. volgende week week op controle, hoop dat er nog wat gebeurt! Heb overigens ook geen harde buiken / oefenweeën en ze is nog 0 ingedaald. Meerdere mama’s waarvan de kleine er allemaal nog niet zoon zin in heeft?😅