24 Reacties

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap nog zelf gedraaid :)

2 jaar geleden

Bij 33 in stuit en nu weer gedraaid. Het kan allemaal nog weer veranderen, dus geen zorgen over maken.

2 jaar geleden

Ik moet dinsdag voor versie, Ben bijna 36 weken en hij ligt nog in stuit 😫

2 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Ik moet dinsdag voor versie, Ben bijna 36 weken en hij ligt nog in stuit 😫 ...
Hoi ik ben zaterdag 36 wkn en bij mij ligt ze ook in stuit... Ze was woensdag gedraaid en lag goed, donderdag niet meer... Maandag moet ik voor de versie..

2 jaar geleden

Nu 35+5 en nog in stuit. Ik heb dinsdag op 36+2 een versie gepland staan in het ziekenhuis. Hoop dat het lukt!!

2 jaar geleden

Reactie op Petwie

Hoi ik ben zaterdag 36 wkn en bij mij ligt ze ook in stuit... Ze was woens ...
Heel veel succes 🍀 Vind het maar eng idee ben zelf twijfelen als ik het wel wil laten doen lijk me echt niet prettig

2 jaar geleden

Reactie op tweedebaby

Nu 35+5 en nog in stuit. Ik heb dinsdag op 36+2 een versie gepland staan in ...
Heel veel succes 🍀

2 jaar geleden

Reactie op stee danny

Heel veel succes 🍀 Vind het maar eng idee ben zelf twijfelen als ik het we ...
Misschien aangeven bij vk? Ik vind het zelf ook een eng idee maar het is super veilig, en vind eigenlijk een stuit bevalling of een keizersnede nog een enger idee 😅 dus dan maar dit

2 jaar geleden

Reactie op tweedebaby

Misschien aangeven bij vk? Ik vind het zelf ook een eng idee maar het is s ...
Ja ik probeer het gewoon om te draaien, wil dat niet lukken dan een keizersnede. Stuitbevalling weiger ik

2 jaar geleden

Maak je geen zorgen! Baby draaien nog wel tot het einde. Je wordt ook gek gemaakt door al die protocollen. Je zou oefeningen kunnen doen van spinning babies (YouTube) of evt moxa therapie. Ik heb beide kort gedaan.

2 jaar geleden

Bij 34 nog in stuit. Bij 35 weken weer gedraaid.

2 jaar geleden

Onze baby ligt sinds 24 weken in stuit, vandaag ben ik 34+1. We hebben met 34+6 weer een echo. Afgelopen week moxa therapie geprobeerd, maar er is geen beweging in te krijgen. 😅

2 jaar geleden

Reactie op stee danny

Heel veel succes 🍀 Vind het maar eng idee ben zelf twijfelen als ik het we ...
Ik denk ook dat het niet prettig is... Maar ken gelukkig verhalen dat het binnen een minuut gedraaid was, dus heb wel goede hoop dat het lukt.. En dan is het hopen dat ze daar ook blijft, maar dat komt omdat het van de week in een dag weer was veranderd... Toen voelde ik alleen flink getrappel in mijn buik, het viel mee... Veel erger kan het niet zijn toch? Voor het goede doel hopen we er maar het beste van.. een stuitbevalling of keizersnede zit ik ook niet op te wachten, dan is draaien in mijn ogen toch de betere optie.. jij ook veel succes! Zal ik maandag laten weten hoe het was?

2 jaar geleden

Met 36 weken zelf gedraaid. Nu hopen dat hij blijft liggen…

2 jaar geleden

Hebben jullie ook dat je af en toe gewoon niet meer kan zitten? Omdat het pijn doet in je lies en laag onderin je buik?

2 jaar geleden

Hier 33 weken en ligt nog helemaal over dwars, snap er niks van want het voelt super vervelend, vind het maar raar dat ze niet wil draaien.. volgende week week op controle, hoop dat er nog wat gebeurt! Heb overigens ook geen harde buiken / oefenweeën en ze is nog 0 ingedaald. Meerdere mama’s waarvan de kleine er allemaal nog niet zoon zin in heeft?😅

2 jaar geleden

Hoe draaien ze de baby eigenlijk? Bij mij lag hij bij 33 weken ook in stuit en heb bij 36+5 een afspraak. Als die nog steeds zo ligt ben ik bang dat ze zelf gaan draaien, maar hoe..? klinkt eng 🙃 Ben nu 36w en geen idee of hij is gedraaid

2 jaar geleden

Reactie op vanille_a

Hoe draaien ze de baby eigenlijk? Bij mij lag hij bij 33 weken ook in stui ...
Als ze zelf draaien, voel je flink gerommel in je buik.. paar flinke stoten en ze zijn gedraaid, valt hartstikke mee hoor.. 😉

2 jaar geleden

Reactie op Petwie

Als ze zelf draaien, voel je flink gerommel in je buik.. paar flinke stoten ...
Nee ik bedoel, als de VK het moet doen :)

2 jaar geleden

Reactie op vanille_a

Nee ik bedoel, als de VK het moet doen :)
De vk doet het samen met een gyneacoloog... Geen idee hoe het voelt, morgen kan ik het je vertellen... Als die dwarsligger van ons niet al zelf is gedraaid! 😉🙈 Maar zo voelt het niet, ze zit behoorlijk in de weg!