18 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hem bij me 26weken gepland. Had gelezen op internet dat tussen de 24 en 30 weken het mooiste is.
2 jaar geleden
Wij hebben afgelopen week met 17+1 een pretecho gedaan en daarbij deed ze ook heel even de 4D aan. Het is heel interessant om te zien, maar ik zou op dit moment nog geen 4D echo boeken. Er zitten nog helemaal geen vetjes op je kindje, dus het ziet er ook een beetje eng uit om eerlijk te zijn... Echoscopiste gaf ook aan dat het inderdaad vanaf een week of 26 leuk is om een 4D echo te plannen!

2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ik ga (als het mag van de gynaecoloog) over 2 weken naar Amerika. En dan me ...
Laten we duimen dat je mag gaan !!🥹 super spannend en leuk!
2 jaar geleden
Laten we duimen dat je mag gaan !!🥹 super spannend en leuk!
Ja mn placenta lag de laatste keer aan de lage kant, dus de verloskundige belde gisteren dat ik woensdag bij de 20 weken even moet navragen of zij denkt dat het eventueel een probleem zou kunnen vormen als die nogsteeds laag is🫣
2 jaar geleden
Reactie op xsorayaa
Wij hebben afgelopen week met 17+1 een pretecho gedaan en daarbij deed ze o ...

Oh jeee, ik zie het idd, dan wacht ik het nog even af tot wk 26 !
2 jaar geleden
De mijne staat gepland op 28 oktober, ik ben dan 27 weken! Wil toch graag haar gezichtje zien lijkt me zo bijzonder !
2 jaar geleden
Toevallig gisteren ingepland. 3 oktober, dan zitten we op ruim 26 weken.
Mn zoontje (uit eerdere relatie) kan dan ook mee na schooltijd. Hij is nu al telkens aan het vragen wanneer hij ook een keer mag kijken en ligt het liefst de hele dag met zn gezicht tegen mn buik 🥰
Eventueel denk ik erover om het een paar weken later nog eens te doen, als er inderdaad nog net wat meer vetjes bij zijn gekomen
2 jaar geleden
Yes! Alleen doen wij het rond 32 weken dus over 10 weken.
We hebben er al 1 laatst cadeau gekregen met 13 weken, dat was ook al super mooi om te zien.
Toen gaf zij het advies om dan rond 30 a 35 weken te doen 😊
2 jaar geleden
Reactie op has-24
Wat is een 6D echo, eventuele meerwaarde 4D? Waar kan je dit laten maken, a ...
Bij een 6D wordt de 3/4D echo heel realistisch gemaakt. je betaald volgens mij een meerprijs van +/- €35. Dit is bij Babyvisie in Apeldoorn waar ik een afspraak heb staan in november. Of ze goed is weet ik niet maar vind de foto's wel heel mooi geworden die op haar instagram pagina staat!