17 Reacties

14 dagen geleden

Bij mij is gezegd met 12 maanden. Voorheen was het idd met 11 maanden. Mijn dochter is van 18 januari

14 dagen geleden

Reactie op malou123

Bij mij is gezegd met 12 maanden. Voorheen was het idd met 11 maanden. Mijn ...
Mijne ook 18 januari! Ja dan wacht ik gewoon nog eventjes, maar dacht ineens oh shit helemaal geen afspraak gemaakt In het boekje hadden ze wel 11 maanden geschreven 😵‍💫 Verwarrend weer

14 dagen geleden

Wij waren daar ook verbaasd over maar onze zoon moet nu ook pas met 12 maanden die prik krijgen. Wij dachten ook 11 maand.

14 dagen geleden

Reactie op Yikes

Mijne ook 18 januari! Ja dan wacht ik gewoon nog eventjes, maar dacht inee ...
Denk dat ze er zelf ook nog even aan moeten wennen haha. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat het nu met 12 maanden is. Mijn oudste zoon is er met 11 maanden echt flink ziek van geworden

14 dagen geleden

Hier ook met 12 maanden inderdaad.

14 dagen geleden

Reactie op malou123

Denk dat ze er zelf ook nog even aan moeten wennen haha. Ik moet zeggen dat ...
Haha ja dat denk ik! Nouja dan wacht ik gewoon nog even tot na de verjaardag denk ik

14 dagen geleden

Bij ons ook met 12 maanden! Een weekje na zijn eerste verjaardag

14 dagen geleden

Bij ons krijgen we gewoon een oproep maar zijn ze pas nu de 2025 babies aan het inplannen en ik heb nog niks gehoord (hij is van 7 januari). Dus inderdaad als je baby op 1 januari of later is geboren krijg je pas met 12 maanden je afspraak.

14 dagen geleden

Hier met 11 maanden, maar ze is ook van 27 december. Rota kreeg zij dus ook niet...

14 dagen geleden

Hier hebben we bij de vorige afspraak een week na zn 1e verjaardag weer een afspraak gekregen, want vaccinatie was met 1 jaar weer zeiden ze toen. Anders misschien even bellen naar ze morgen? Je hebt ook een ouderchat van het consultatiebureau, kan je het evt ook per chat vragen!

14 dagen geleden

Ik kreeg recent een brief thuis gestuurd, Moest niet zelf een afspraak maken

14 dagen geleden

Dan is ze 12 mnd btw

14 dagen geleden

Reactie op Mommynaadje

Ik kreeg recent een brief thuis gestuurd, Moest niet zelf een afspraak make ...
Ik heb nog geen enkele keer een brief erover gehad🤷🏼‍♀️ Ik heb allemaal oproepkaartjes enzo gekregen toen ze voor de eerste keer langskwam van het consultatiebureau

14 dagen geleden

Ik kreeg een afspraak via de mail. 1 week na z’n verjaardag, maar was niet op de hoogte dat hij dat ook weer een vaccinatie krijgt? 😭. Ik dacht echt pas weer die met 14 maanden.. #bennualindestress😅

14 dagen geleden

Reactie op Demivanculenborg

Hier hebben we bij de vorige afspraak een week na zn 1e verjaardag weer een ...
Ja ga ik morgen even doen, want nu weet ik dus niet of ik moet wachten tot ik van hun een bericht krijg erover, of dat ik zelf moet inplannen. Ik heb de oproep kaartjes zegmaar in het groeiboekje zitten want die kreeg ik toen ze voor t eerst langskwamen

14 dagen geleden

Wij hadden met 5 maanden een afspraak gemaakt voor 11 maanden. Kreeg laatst een telefoontje dat ze het moest verplaatsen, want ze kregen 'nu pas' het signaal dat ook de januari-baby's van dit jaar in het nieuwe programma vallen. CB was zelf dus ook pas heel laat op de hoogte 😅 inmiddels staat de vaccinatie-afspraak voor half januari (vlak na de verjaardag).

14 dagen geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter