16 Reacties
2 jaar geleden
ach wat vervelend voor je...Zo onzeker dit wachten hè. Ik heb het zelf niet gehad, maar wilde je wel succes en sterkte wensen! (Ik ben uiteindelijk bevallen met 41+2)
2 jaar geleden
Meid wat vervelend is dat he. Ik had hetzelfde bij de eerste met 40 wk. Uiteindelijk wel een strippoging kunnen doen met 40+5 en een met 41 wk. Waarna ik met 41+1 ben bevallen.
Nu nummer 2 had ik op maandag last van ik dacht weeen (vk gebeld en laten komen) eindstand zelfde als jij nu vandaag had, potdicht, geen ontsluiting of verweekt oid en baarmoedermond nog naar achteren. Voelde dus ook totaal niet prettig om te laten checken. Uiteindelijk woensdagochtend vroeg braken mn vliezen spontaan en was de kleine man er binnen 5 uurtjes.
Niet helemaal hezelfde als jij nu dus, maar misschien geeft het wel perspectief dat alles nog mogelijk is al lijkt het nu nog zo onmogelijk of uitzichtloos.
Mocht je toch ingeleid worden kan je altijd vragen of ze de oxitocine niet zo ontzettend snel achter elkaar willen ophogen, zodat je je eigen lichaam de kans kan geven om het op natuurlijke wijze over te nemen en dat misschien helemaal niet meer nodig gaat hebben. Plus dat het schijnt dat je daarmee de kans op een weeenstorm verminderd omdat je lichaam de kans krijgt het zelf op te pakken. 😉☺️ heel veel succes!
2 jaar geleden
Hé wat vervelend! Ik snap je gevoel helemaal.. ik heb dit mijn vorige zwangerschap ook gehad.. pogingen tot strippen gehad maar kon elke keer niet. Tot 41.4 oid.. heeft helaas niet geholpen. Ben uiteindelijk met 42.1 voor een ballon gegaan en ben 42.2 ingeleid maar dat was alsnog net kantje boord.. eigenlijk wilden ze mij met tabletjes weer naar huis sturen omdat er nog niet genoeg ontsluiting was. Het is heel vervelend en naar, ik wilde ook heel graag dat het zelf zou beginnen en had helemaal een mooie thuis badbevalljng in gedachten. Hoop echt voor je dat het vanzelf op gang gaat komen! Sterkte!
2 jaar geleden
Hier zwanger van Nr 3. Gisteren met 41 weken gecheckt en bij mij ook nog 0 ontsluiting🥺
Afgesproken om donderdag een ballon te plaatsen en om dan vrijdag ingeleid te worden. Ik twijfelde om woensdag nog langs te gaan om evt. te strippen maar grote kans dat ik dan ook geen ontsluiting heb dus dan is dat ook geen optie.
Heb nu zelf vrede mee dat we donderdag voor de ballon gaan en hopelijk
Pakt mijn lichaam het vrijdag het zelf op..
Veel succes!!🍀
2 jaar geleden
Morgen zit ik op 42 weken, ballon is vandaag verder gevuld. Mijn lichaam heeft kennelijk nog geen zin om afscheid te nemen van de kleine. Morgen gaat de ballon er sowieso uit en dan gaan we zien hoever we dan zijn. Hij gaat er hoe dan ook uitkomen en in mijn armen terechtkomen 🥰
2 jaar geleden
Toen mijn bevallingen begonnen had ik beide keren ook 0 ontsluiting of verweking, en bij de eerste herinner ik mij ook dat ze zei dat m’n baarmoedermond nog naar achteren stond.
Sommige baarmoeders beginnen pas als het begint denk ik ;)
2 jaar geleden
Nou, meiden! Het lijkt toch te vorderen. Sinds vannacht zit ik in de latente fase. Slijmprop verloren en weeën die ong om de 7 min komen (soms zit er wat langer tussen). Allemaal heel typisch volgens m'n vk en we wachten het vannacht nog even af. Morgenochtend inwendig onderzoek en hopelijk met voldoende ontsluiting kan de vk mijn vliezen breken en anders heb ik altijd nog m'n afspraak in het ziekenhuis! 🙏🏼🙏🏼
2 jaar geleden
Reactie op xsorayaa
Nou, meiden! Het lijkt toch te vorderen. Sinds vannacht zit ik in de latent ...
Ohh wat fijn! Spannend ook, hopelijk zet het lekker door en kan je met je eigen verloskundige bevallen 🙏🙏
2 jaar geleden
Reactie op Joyce02
Morgen zit ik op 42 weken, ballon is vandaag verder gevuld. Mijn lichaam he ...
Hoe gaat het bij jou?
2 jaar geleden
Reactie op solideogloria
Hoe gaat het bij jou?
Op 42+2 bevallen na nog een dag pillen en dag erna konden mijn vliezen worden gebroken. Met mijn kleine is alles geweldig, ondanks vacuümpomp heeft hij nergens last vast. Ik heb een bloedverlies van 3L om van te herstellen maar ik voel me elke dag al wat beter.
2 jaar geleden
Ik had dit ook en zou op de dag dat ik 41 weken was een ballonnetje krijgen en dan in de dagen daarna worden ingeleid.
Uiteindelijk kreeg ik precies die dag weeën (denk zelf dat het vaginale onderzoek het een en ander heeft gestart) en dus zonder inleiden alles begonnen! Alles daarna was verder minder succesvol, maar dat is weer een ander verhaal haha 🙈
2 jaar geleden
ik ben met 40 weken en zes dagen bevallen met een Keizersnede. ik kwam niet verder dan 9 cm ontsluiting had niet anders gekund maar het voelt nog steeds onwerkelijk en ik zat onder de medicatie ruggenprik
2 jaar geleden
Reactie op happygirl1090
ik ben met 40 weken en zes dagen bevallen met een Keizersnede. ik kwam niet ...
ik werk ingeleid met een balon omdat ik nog geen ontsluiting had en hij nog niet verder was ingedaald