11 Reacties

22 dagen geleden

Geef je borstvoeding ?

22 dagen geleden

Want ik heb namelijk hetzelfde maar bij mij doet ze dat meestal omdat ze wil drinken

22 dagen geleden

Nee al een paar maanden niet meer. En dit is echt heel de dag door, voor en na eten/drinken/slapen..

22 dagen geleden

Helaas geen tips, wel heel erg herkenbaar! Hele dag hangt ze aan m’n been, terwijl ze zich bijvoorbeeld op de opvang prima zelf kan vermaken. Gaat thuis echt net zo lang huilen tot ik er vanzelf een keertje oppak.. Vermoeiend, maar hopelijk gewoon weer ‘een fase’ haha.

22 dagen geleden

Hier precies hetzelfde 😅

22 dagen geleden

Hier hetzelfde. Oooooh wat fijn om dit te lezen 😂

22 dagen geleden

Sorry geen tips, alleen maar herkenning.. terwijl dit helemaal niet zó erg was, maar laatste tijd echt ontzettend!

22 dagen geleden

Zo fijn deze herkenning, hier ook heel erg!

21 dagen geleden

Hier ook hoor! Ik geef er meestal maar aan toe, ook geen tips helaas..

21 dagen geleden

En huilend voor de deur wachten ook als je de kamer uit bent? Pff ik vind het zo naar. Elke x met gehuil de wasmachine aandoen of naar de wc of id badkamer zijn. Elke x dat gevoel van moet haasten om terug te komen

20 dagen geleden

Heel herkenbaar... Haha! Ik zet de kleine meid in haar stoel in de keuken als ik ga koken, cracker in haar handen en ze is helemaal gelukkig. En voor de rest probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten. Je weet nooit hoe lang ze nog zo lekker willen kroelen met mama.