Wij hebben een ondiepe commode gekocht (42cm diep, 90 breed) die wel aan de advies afmetingen voldoet maar ik zie dat aankleed/verschoonkussens vaak dieper zijn dan onze commode! Iemand een tip voor wat handig is? Ik kijk nu naar een mandje maar weet niet of dat handig/hygiënisch is..
Wij hebben een mandje als aankleedkussen en gaat perfect. Kun je ook hoezen voor bestellen en ons “kussen” in dat mandje zit een soort afritsbare zeilachtige stof omheen. Het enige is dat hij er makkelijker over heen kon rollen. Maar als het goed is blijf je altijd bij de commode en kan dat dus niet gebeuren. En voordat hij dat bij ons kon ben je ook weer aantal maanden verder en kan je je kindje sowieso niet alleen laten op een commode 😂
Voor ondiepe commodes heb je commode bladvergroters die apart te koop zijn, die leg je dan op je commode en die verlengt het stuk zegmaar dan kan je er veilig je verschoonkussen op leggen:) hoop dat dit helpt😊
In zou er inderdaad zeker zo’n opzetstuk op kopen, daar kan dan een gewoon aankleedkussen op. Wij hadden ook zo’n ondiepe commode en mijn verloskundige raadde het opzetstuk aan omdat “zijwaarts” luiers verschonen nogal onhandig is.
Misschien is de Leander matty iets? Weet niet precies hoe je commode eruit ziet natuurlijk maar dat is een alternatief voor een bladvergroter. Bij de eerste hebben we een bladvergroter met een normaal verschoonkussen erop. Voor nummer 2 hebben we de leander matty gekocht (zie foto)