8 Reacties

vorig jaar

Ben je bekend met stichting acnes ? Waarschijnlijk heb je dit allang gegooled ik weet er zelf niks vanaf sorry. Maar de stichting is opgericht door iemand die ik ken. Misschien kan je via de site wat informatie vinden of vragen stellen. dacht wie weet heb je er wat aan🍀 Veel sterkte

vorig jaar

Reactie op Gitt

Ben je bekend met stichting acnes ? Waarschijnlijk heb je dit allang gegool ...
Ja ik zag het inderdaad. Dankjewel in ieder geval!

vorig jaar

Zelf heb ik de diagnose twee jaar terug ongeveer gehad. Ik had het gelukkig nooit snachts zo erg dat ik er van wakker werd, was voornamelijk overdag dat ik echt door mn benen kon zakken van de pijn. Heb 1 keer injectie gehad en het is wel veel minder geworden daarna😊 Nu tijdelijk soms iets meer last door de zwangerschap maar hoop dat dat straks weer lekker weg is. Hoe het met injecties zit tijdens je zwangerschap weet ik niet maar ik vond toen dat er weinig risico aan zat

vorig jaar

Reactie op Nous2024

Zelf heb ik de diagnose twee jaar terug ongeveer gehad. Ik had het gelukkig ...
Ooh jeetje! Fijn dat die injectie in ieder geval geholpen heeft toen! Ik hoop ook dat ik het alleen met de zwangerschap heb, we gaan het zien!

vorig jaar

Ik heb 3x en injectie gehad nadat ik met acnes op de spoed ben beland in mei 2022. Ze dachten dat ik blinde darm ontsteking had, zoveel pijn... de injectie deden wel wat maar het bleef terug komen. Uiteindelijk in okt 22 eraan geopereerd. Sindsdien ben ik er af gelukkig

vorig jaar

Ik heb 3x en injectie gehad nadat ik met acnes op de spoed ben beland in me ...
Wat fijn dat de operatie heeft geholpen! Was dit toen tijdens een zwangerschap of niet ?

vorig jaar

Reactie op Duimpje123

Wat fijn dat de operatie heeft geholpen! Was dit toen tijdens een zwangersc ...
Nee tussen de zwangerschappen in. Ze doen het hier sws niet als je zwanger bent begreep ik, want als ik zwanger zou zijn op de ok datum ging het hele plan niet door

vorig jaar

Nee tussen de zwangerschappen in. Ze doen het hier sws niet als je zwanger ...
Ah vervelend voor je zeg! Nee snap ik, vandaar ook mijn vraag