5 Reacties

11 dagen geleden

Ik klets ook veel met hem, of hij zit in z’n wipstoel met een (baby)boekje. Of ik zet muziek op, zit ie heerlijk te luisteren in z’n wipstoel. Of we gaan samen liedjes luisteren en ik zingen met bewegingen zeg maar. Bv (wij doen Engelse liedjes) wheels of the bus go round and round etc. Dan doen we fietsbewegingen en andere die er bij horen. Of we doen met een kleed op de grond oefenen met omrollen. En nu wil ik hem op z’n buik leggen en dan een bak met water en speeltjes voor hem leggen en dat gaan uitproberen.

11 dagen geleden

Ik heb zelf alleen maar twee rammelaartjes rondslingeren. Ik leg hem op de speelmat of we doen oefeningen op de grond. Leren rollen, voetjes laten zien, soms ook gewoon niets zodat hij even rust heeft. Ik praat voor de rest heeeeel veel met hem, hij vind het geweldig en zo hebben we al gauw een brabbel gesprek van 20 minuten😅

11 dagen geleden

Een boekje met contrastplaatjes vind hij hier heel interessant. We kunnen het boekje uitklappen tot een langere slinger en zo wisselt hij zelf plaatjes af om naar te kijken.

11 dagen geleden

Veel tijd op de grond (speelmat, babygym). Ze kan sinds kort omrollen van rug naar buik dus doet dat het liefst de hele dag. Verder praten, liedjes zingen, rondjes lopen met haar op de arm. Kijken naar grote zus die speelt, kijken naar mij terwijl ik de was doe etc. Veel lachen naar elkaar ❤️

11 dagen geleden

Dit alles wat hier genoemd is en onze dochter, en zoon destijds ook, vindt het fantastisch om via Spotify of YouTube naar baby Einstein te luisteren. Dus niet een filmpje kijken maar de geluiden. Heel rustgevend en vooral veel zingen