27 Reacties

2 weken geleden

Op de opvang kleien ze vaak. Mijn zoontje vind dat superleuk! Ik ga binnenkort een klei bak maken

2 weken geleden

Mijn zoontje vindt dat kinetisch zand erg leuk. Ik heb daar een vak van gemaakt en daar wat schepjes, emmertjes en vormpjes in gelegd. Leuk vermaak

2 weken geleden

Klei, stempels, verven en stukjes papier ergens opplakken zijn hier favoriet 😄 En wij hebben bij Ikea van het weekend enorme rollen gekocht, eentje met blanco papier en eentje met een tekening erop die ze ‘inkleuren’.

2 weken geleden

Reactie op KimM0390

Klei, stempels, verven en stukjes papier ergens opplakken zijn hier favorie ...
yes ik heb alles wel, maar dat plakken.. doe je dat met plakband of lijm of iers anders. ben wel benieuwd! Ik heb ook zo een rol van ikea maar hij rolt het echt helemaal uit haha. knip je het? en verf je erop, activiteit aan gekoppeld of is het echt vrij kleuren etc?

2 weken geleden

Reactie op SvT44

Mijn zoontje vindt dat kinetisch zand erg leuk. Ik heb daar een vak van gem ...
wat een goed idee! tips waar ik het kan kopen?

2 weken geleden

Reactie op Nous2024

Op de opvang kleien ze vaak. Mijn zoontje vind dat superleuk! Ik ga binnenk ...
ja ik had dat ook gekocht toen ik zag dat hij het bij de opvang erg leuk vond. maar thuis gooit hij ermee etc zo vervelend. ik heb het weer opgeborgen totdat ik wat leuke figuurstempels heb gekocht.

2 weken geleden

Reactie op ikkipikki

wat een goed idee! tips waar ik het kan kopen?
https://www.bol.com/nl/nl/p/kinetic-sand-speelzand-bruin-907g-sensorisch-speelgoed/9300000018986741/?referrer=socialshare_pdp_androidapp Nu toevallig 2 + 1 gratis. En dan gewoon een schepje van de kunstvoeding die we hadden. Een plastic bakje en bestekken uit de keuken

2 weken geleden

thanks! zijn 3 zakken genoeg?

2 weken geleden

Reactie op ikkipikki

yes ik heb alles wel, maar dat plakken.. doe je dat met plakband of lijm of ...
Ik leg die rollen op tafel en knip ze dan gewoon af, en plak ze met plakband vast aan de tafel. Ik heb kinderlijm gekocht en die doe ik op een schoteltje. Ze heeft dan een kwastje om de lijm van het schoteltje op papier te doen en dan geef ik kleine stukjes crêpe papier die ze dan erop kan plakken. Verven doen we vaak gewoon freestylen hahaha en soms maak ik een tekening die ze kan inkleuren of maken we een schilderijtje.

2 weken geleden

Ik heb een lage action bak. Dat heb ik 2 zakjes in gedaan. Ik vind dat voor hem voldoende. Anders knoeit hij over de bak heen. Meer opruimwerk voor mij haha

2 weken geleden

Reactie op KimM0390

Ik leg die rollen op tafel en knip ze dan gewoon af, en plak ze met plakban ...
Wat super leuk zeg, heerlijk om lekker samen te kliederen! Ik was vandaag bij de wibra en zag dat hun kinderlijm tssn 0-3 jaar wordt afgeraden. Welke gebruik jij? Dat gaat hij namelijk zo leuk vinden. Ik heb crepe papier ook thuis.

2 weken geleden

Reactie op SvT44

Ik heb een lage action bak. Dat heb ik 2 zakjes in gedaan. Ik vind dat voor ...
Goeie! ja in kleine stapjes dan maar haha, die van mij houdt ook van gooien. Om gek van te worden 🤣

2 weken geleden

Reactie op ikkipikki

Wat super leuk zeg, heerlijk om lekker samen te kliederen! Ik was vandaag ...
Oh echt waar joh! Ik heb die lijm volgens mij gewoon bij de Action gekocht. Eigenlijk helemaal niet nagedacht of het bij de leeftijd past. Ik let er wel echt goed op dat ze niet bedenkt even een likje te nemen om te proeven hahaha 😂

2 weken geleden

Reactie op ikkipikki

Goeie! ja in kleine stapjes dan maar haha, die van mij houdt ook van gooien ...
Heb de bakjes en bestek eruit gehaald om het schoon te maken.

2 weken geleden

Reactie op SvT44

Is volgens mij zelfs 1 zakje zand. Aan de hoeveelheid te zien. Weet het even niet meer zeker 🤭

2 weken geleden

Reactie op KimM0390

Oh echt waar joh! Ik heb die lijm volgens mij gewoon bij de Action gekocht. ...
Ja ik begrijp je volkomen. Ik twijfelde gewoon heel erg haha, die van mij kan zo snel zijn ookal let je op. Dus toch niet gehaald. Maar met een kwastje werken is wel slim om te doen, daar likt hij niet snel aan. Ik ga het morgen kopen. Thanks!

2 weken geleden

Reactie op SvT44

Zo leuk dit, is ook prima diep. Ik heb het besteld dank je wel ♥️♥️

2 weken geleden

Reactie op ikkipikki

Zo leuk dit, is ook prima diep. Ik heb het besteld dank je wel ♥️♥️
Super leuk, ben ben of uw zoontje het ook zo leuk gaat vinden. 😊

2 weken geleden

Klei, verf en van die bolletjes en veertjes enz er dan opplakken vinden ze hier leuk om te doen maar ook boekje lezen, duplo bouwen

2 weken geleden

Stickeren! Dat is hier echt de hit van het moment. De achterkant van het stickervel eraf halen, dan kunnen ze de stickers zelf pakken. Schilderen op een canvas (kost 1,50 voor 3 ofzo bij de action en gegarandeerd plezier), een Haba spel (eerste boomgaard is leuk), samen koken en bakken, plakken (ik heb een potje kinderlijm en van die kleine figuurtjes bij heutink besteld) daar is ze ook echt uren druk mee, papier scheuren en dan in een bakje doen