Hoi ,Onze zoontje van 23 maand is laatst ziek geweest en antibiotica gehad.... nu echter gaat alles berg afwaards. Hij heeft arfid en heeft ook bijvoeding .
Hij pakt al 3 dagen in ochtend zijn fles niet meer met nutrinipoeder. Die is heel belangrijk, vandaag contact gehad met kinderarts en die zegt dat het een nasleep kan zijn van ziek zijn. .. we hebben aangeven dat we onderzoeken willen ook vanwege zijn darmen ( poepen gaat vanaf begin af aan al moeilijk) we kregen voordat hij ziek werd poeder om in zijn water poeder te doen. Dat ging goed . Hij is meer als 2 weken geleden ziek geweest , maar de kinderarts vind dat niet noodzakelijk ( we hadden nu niet eens ons eigen kinderarts) hij boert veel op en heeft net zijn fruit uitgespuugd ( hij krijgt dat in avond omdat hij niks anders eet of drinkt ) altijd ging dat gewoon goed . Ondanks dat hij poept heeft hij harde buiken . Ik zei al misschien een allergie, maar ze willen niks testen. Maak me echt zorgen en ze doen niks, wat kan ik nu doen ??