9 Reacties
11 dagen geleden
Hier was het ook drama via het spuitje of het lepeltje, maar met een beetje fruithap of avondeten ging het prima! Ik heb het zelfs door zijn fles gedaan in de ochtend. Ik denk niet dat hij die associatie zo snel zal krijgen hoor, zolang je de verhouding fruit/eten/melk maar groter houdt dan de hoeveelheid antibiotica. Je kan het ook eerst een keer proberen hoe hij er op reageert natuurlijk.
Beterschap voor je zoontje, het is zo zielig om die kleintjes zo ziek te zien h猫馃ズ
11 dagen geleden
Reactie op PietjeP
Aah eens kijken of dat werkt bij hem, dankje! Hoe snel merkte je verschil b ...
Na 2 volle dagen antibiotica merkte ik wat verbetering..
Spuitje in de wangzak en dan snel speentje geven waar hij/zij op kan sabbelen waardoor hij/zij het doorslikt. Zo werkte het bij ons best wel..
11 dagen geleden
Wij zijn net klaar met de kuur. Wij hebben het ook met een spuitje gegeven in de wangzak en dat ging prima. Volgens mij zat er een zoetig smaakje aan, althans het rook zoetig naar sinaasappel. Tipje, goed de billetjes in blijven smeren met billenbalsem. Bijwerking bij onze zoon was rode billetjes, luieruitslag.
9 dagen geleden
Dank jullie wel voor jullie reacties! In zijn wang spuiten hebben we ook gedaan, maar dat was geen succes. Hij werd er heel boos van en ging het weg slaan. Ook ging hij weer kokhalzen. Blijkbaar vindt hij deze smaak niet zo lekker馃檲.
Het gaat nu nog niet van harte, maar we mixen het door een toetje of fruit. Ik merk wel dat zijn complete eetlust helemaal weg is. Hij kon altijd superlekker eten en veel en nu moet ik echt moeite doen om er wat in te krijgen. Ook de fles drinken gaat slecht. Brood weigert hij al helemaal. Terwijl hij verder wel wat opknapt. De koorts is een stuk minder hoog en hij speelt weer wat.
Ik heb de indruk dat het door de kuur komt dat hij z鈥檔 eten en drinken nu niet lekker vindt. Zijn plas luiers stinken ook naar een rare medicatie lucht. Hadden jullie dit ook?
9 dagen geleden
Bij ons was het ook drama. Ik heb het uiteindelijk in de fles fedaan. Dit dronk hij toen wel netjes altijd op