10 Reacties
12 dagen geleden
Wij probeerden rond de 8 maanden van de ronde naar de anatomische over te gaan, omdat ik dacht dat dit beter zou zijn voor zijn gebit... Finley doet hem dus ook verkeerd in, dus we zijn weer terug bij de ronde 😅 Hij accepteerde de anatomische wel meteen, dus denk dat het bij jullie andersom ook wel zal gaan!
12 dagen geleden
We liepen zelf ook al vanaf het begin in het donker te prutsen met de speen goed om doen, klinkt suf, maar daardoor duurde het m'n dochter vaak net iets te lang waardoor ze toch wakker werd van ons gepruts. Bij m'n oudste hebben we ook altijd de ronde gebruikt (ik weet niet of de anatomisch gevormde speen er eigenlijk al was?). Je ziet het wel echt aan de vorm van de tanden, maar zodra ze stoppen met de speen trekt het gelukkig snel bij.
11 dagen geleden
Hier ook de anatomische geprobeerd maar dat was helemaal niks
De platte ook niet
Nu dus ook de ronde.
Ze gebruikt m eigenlijk alleen voor het inslapen en daarna spuugt ze m weer uit. Ik ging eerst dan altijd weer prutsen om m in de mond te krijgen maar wil eigenlijk zsm helemaal van de speen af dus ik laat het lekker zo
11 dagen geleden
Misschien de symmetrische proberen van Bibs? Die is aan beide kanten gelijk!
11 dagen geleden
Ik heb gisteren een symmetrische geprobeerd die ik nog had liggen (wel maat 1). Hij bleef hem maar constant weer uit z’n mond trekken, van alle kanten bekijken en werd er vervolgens heel verdrietig van. Pff, bij zijn volgende slaap (de nacht in) maar helemaal geen speen gegeven. Paar minuten heel verdrietig, maar werd al snel rustiger en sliep binnen een kwartier. Geslapen tot vanochtend 05:00 en had toen een aanzienlijke volle en doorgelekte luier (weer een ander probleem van de afgelopen weken).
We denken er dus maar aan om helemaal met de speen te stoppen. Als hij zo erg moet wennen aan een andere vorm en dat ook niet zonder slag en stoot gaat, dan maar helemaal niet meer.
11 dagen geleden
Reactie op Elise1334
Ik heb gisteren een symmetrische geprobeerd die ik nog had liggen (wel maat ...
Nee als ie m eigenlijk niet “nodig” heeft zou ik m ook lekker weglaten, scheelt straks weer.
Nu er hier tandjes zijn (4 hele stuks) wil ik er ook eigenlijk zsm mee proberen te stoppen