8 Reacties

3 weken geleden

Hoe oud is je kindje? Slaapt ze nog 1 keer of 2 keer? Wij rijden stukken van 2-3 uur maximaal. Beetje afhankelijk van de leeftijd is een tafeltje dat je om de autostoel heen gespt heel fijn. Die hebben allemaal vakjes waar ik spullen in stop, en bovendien valt alles dan niet voortdurend op de grond. Paar kleine diertjes. Waskrijt en post-its. Zo’n “plop-ding”. Bakje met een deksel dat open en dicht kan. Mijn kinderen gaan goed op dingen waarmee je kunt wriemelen, zonder dat het echt een doel dient.

3 weken geleden

Haha oh sorry, zelfde geboorteclub dus 14-15 maanden.

3 weken geleden

Reactie op AnneEZ

Haha oh sorry, zelfde geboorteclub dus 14-15 maanden.
Klopt, volgende week 15 maanden oud 😊 Ben wel benieuwd naar dat tafeltje dat je hebt. Kan me er geen voorstelling van maken

3 weken geleden

Reactie op DianaVS

Klopt, volgende week 15 maanden oud 😊 Ben wel benieuwd naar dat tafeltje d ...
Bekijk LITTLE BAKER TOYS® Reistafel kinderen - Autotafel - Speeltafel voor Auto, Trein of Vliegtuig - Opvouwbaar - Transparant uitwisbaar tekenveld - Paars op: https://www.bol.com/nl/p/little-baker-toys-reistafel-kinderen-autotafel-speeltafel-voor-auto-trein-of-vliegtuig-opvouwbaar-transparant-uitwisbaar-tekenveld-paars/9300000171055066?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp zoiets

3 weken geleden

Reactie op AnneEZ

Bekijk LITTLE BAKER TOYS® Reistafel kinderen - Autotafel - Speeltafel voor ...
Thx! Ik ga eens kijken of het wat voor ons is 😊

3 weken geleden

Oh en deze heb ik vandaag nog voor je op de foto gezet. Ik weet niet precies wat het is of hoe het heet, want gekregen van een vriendin, maar onze dreumes kan hier zo een uur mee pielen!

3 weken geleden

Reactie op AnneEZ

Oh en deze heb ik vandaag nog voor je op de foto gezet. Ik weet niet precie ...
Oh top Zoiets zoek ik qua speelgoed waar ze n tijdje zoet mee is. Zal eens gaan zoeken!

3 weken geleden

Reactie op AnneEZ

Oh en deze heb ik vandaag nog voor je op de foto gezet. Ik weet niet precie ...
Ik wil je niet afschrikken. Maar dit is toen in het nieuws gekomen dat het gevaarlijk is. Kinderen kunnen de slierten in hun mond doen en doorslikken. En dan kunnen ze dus stikken