18 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij zijn alle Maxi Cosi Cabriofix i size

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Volgens mij zijn alle Maxi Cosi Cabriofix i size
Oh echt 😂

2 jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Oh echt 😂
Hoo Nee wacht, Ik zie nu in de outlet een “gewone”

2 jaar geleden

Welke heb je?

2 jaar geleden

I size is alleen dat die aan de meest recente strenge Europese eisen voldoet.

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Welke heb je?
De rechter !

2 jaar geleden

Reactie op Tamaralida

De rechter !
Oke dan is t dus geen i size, maar volgens mij wel gewoon te bevestigen op diezelfde base

2 jaar geleden

Reactie op Merel01071992

I size is alleen dat die aan de meest recente strenge Europese eisen voldoe ...
Ja volgens mij is de “gewone” ook prima alsnog.

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ja volgens mij is de “gewone” ook prima alsnog.
Jazeker, is gewoon nog goed!

2 jaar geleden

Ik heb dus hetzelfde. Ik heb nog een maxicosi cabriofix non I size. En wel een isofix I size base.. Ik heb de isofix nog niet in de auto gedaan, ik dacht ik probeer even snel of hij erop last. Ik krijg hem er niet op 😅, misschien moet ik de isofix eerst in de auto Installeren? Iemand een idee of het daaraan kan liggen? Anders moet ik denk ik toch een maxicosi I size aanschaffen.

2 jaar geleden

Reactie op Niefesteph

Ik heb dus hetzelfde. Ik heb nog een maxicosi cabriofix non I size. En wel ...
Ik las ergens op een forum dat de non i size van die ijzeren stangen onderin heeft en de i size heeft dat weer niet. En volgens mij past het daarom niet 🫣

2 jaar geleden

Ja ik zat idd ook al naar die ijzeren stangen te kijken.. 😅 ik kom geen manier vinden het het paste helaas.. dus nu even een keus maken. Zonder isofix (hij kan namelijk of terug) of een nieuwe maxicosi.. denk het laatste 🙃. Past het bij jou dan wel?

2 jaar geleden

Sorry voor de typfouten 🙈😅 #vermoeidheid

2 jaar geleden

Reactie op Niefesteph

Ja ik zat idd ook al naar die ijzeren stangen te kijken.. 😅 ik kom geen ma ...
Ik heb de base nog niet binnen, ik kwam pas vanmiddag erachter dat er dus verschillende cabrio’s zijn. 😅 en maxi Cosi met gordels zie ik niet zo zitten. Dus ik vermoed ook dat ik de base maar houdt en ook een nieuwe maxi Cosi aanschaf 😅.

2 jaar geleden

Het lijkt mij ook geen fijn idee zonder isofix. Ik zat al te kijken naar een I size versie 😅. Ik zie hem nu bij kleertjes.com voor 90 ipv 159 dus waarschijnlijk wordt dat hem 🙈. Hopelijk past die van jou toch nog wel..

2 jaar geleden

Op de website van maxi cosi staat een overzicht met daarin vermeld welke stoel op welke base past. Misschien heb je hier iets aan. https://www.maxi-cosi.nl/c/base-compatibility-overzicht

2 jaar geleden

Reactie op Tuttebel93

Op de website van maxi cosi staat een overzicht met daarin vermeld welke st ...
Oh top! Erg duidelijk en het past dus niet. Heb een nieuwe in bestelling. Bedankt voor de link!

2 jaar geleden

De oude cabriofix kan alleen op de family fix base als het goed is en is geen isize.