17 Reacties

2 jaar geleden

Wat gebruik je nu? en wat lijkt je zelf fijn? wij zijn van dr brown na Difrax gegaan ivm dat bij ons de dr brown snel verstopt met verdikte voeding en we daardoor een gefrustreerd mannetje hadden tijdens de voeding.. en daar doet hij het heel goed op.. maar niets is verkeerd en afhankelijk vd voorkeur van jou en de baby

2 jaar geleden

Wij hebben Mam en Avent maar eigenlijk gaat Mam het beste hier, hij drinkt goed en een flesje van 120 gaat er meestal op 20 minuten helemaal in. Bij avent duurt het soms een halfuur tot 40 minuten…

2 jaar geleden

Ik geef borstvoeding en ze krijgt 1x per dag gekolfde melk. Ik kolf met een Medela kolf. De ringen en speentjes van de (normale) Difrax flesjes passen ook op de medela flesjes. Heel erg handig en om deze reden dus Difrax.

2 jaar geleden

Ik had voor mn zoontje Dr brown en Difrax gehaald, bij de dr brown werd die boos ( kreeg die niet goed de voeding ofzo?) dus wij gebruiken nu alleen nog de difrax en daarmee doet die het geweldig!

2 jaar geleden

Bij onze oudste hebben we Avent gebruikt, enorm tevreden over (eerst voor bv daarna ook kv en koemelk). Dat plan hadden we voor onze dochter ook. Maar die is prematuur geboren en vanuit het ziekenhuis werd Dr Brown aangeraden. Ook daar zijn we heel tevreden over (voor bv).

2 jaar geleden

Ik had bijna merken (Avent, MAM, Difrax, Bibi, Dr. Brown) in huis gehaald en mijn dochter heeft gekozen voor de Dr. Brown flessen en de difrax spenen.

2 jaar geleden

Bij onze eerste zijn we ban borst over gestapt naar Brown. Daar dronk ze prima uit maar we vonden al die onderdelen van die fles uiteindelijk wel een beetje een gedoe om steeds helemaal schoon te maken. Nu, bij ons tweede dochtertje, ben ik begonnen met de borst en nu icm de Avent fles. de combi kv en bv gaat heel goed door de grote speen en ze drinkt ook hier goed uit. en, handige fles om schoon te maken en scheelt ook veel geld!

2 jaar geleden

Bij de eerste hadden we Dr. brown (brede hals). Pakte ze prima, maar gedoe met voeding met johannesbrood pitmeel. (En irritant ventiel) Bij de tweede avent; fijne flessen ! Nu bij de tweeling Difrax (aanraden kraamhulp). Ook fijn, alleen wel opletten dat je de bodem goed aandraait 🤓

2 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste dokter Brown gehad en bij de tweede Philips avent 🙂 verschilt echt per baby

2 jaar geleden

Dochter heeft altijd dr brown gehad ( hadden brede maar pakte ze niet dus over op smalle). Onze zoon heeft beide dr brown geprobeerd en avent, ging veel te snel allemaal e knoeide enorm met alle gevolgen van dien. Op aanraden kraamzorg difrax en doet ie het goed mee. Nu 123 speen ivm Pitmeel

2 jaar geleden

Ik heb difrax en avent geprobeerd. Avent wilde ze niet, en van difrax kreeg ze juist buikkrampen. Nu aan de dr Brown anti Colic en dat gaat al stukken beter. Verschilt echt per baby denk ik.

2 jaar geleden

hegen flessen! echt geweldig! zoveel krampjes en verstopt zat ze! ander voedsel en de hegen fles, en het is bijna over! er kan bij deze flessen bijna geen lucht bij komen! dus echt super goed voor babys met krampjes!

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met difrax maar dit ging voor onze dochter veel te snel. De kraamzorg heeft toen op dag 2 een mom fles meegenomen, ook deze was nog te snel. Daarna hebben we de “philips avent naturel response” geprobeerd en dat gaat hartstikke goed! Vraag me wel af hoe je merkt wanneer je een grotere speen nodig hebt ☺️

2 jaar geleden

Hier dr Brown brede hals en avent geprobeerd. Brown te snel en avent duurde veelste lang. Op advies van kinderarts difrax gehaald speen s. Gaat nu met zoontje is 3 weken goed. Af en toe nog wel gulzig aan het begin. Maar over het algemeen werkt het prima. Hij heeft wel veel krampjes. Ik dacht niet dat dit aan de fles lag aangezien ze zeggen 100 procent melk 0 procent lucht.. of ben ik dan te goed gelovig 😅. Wat betreft speen pakt hij weer alleen de avent. Zo wisselt het natuurlijk erg per kindje.

2 jaar geleden

Reactie op DD94

Wij zijn begonnen met difrax maar dit ging voor onze dochter veel te snel. ...
Meestal heb je een grotere speen nodig als ze te lang over de fles gaan doen, onrustig worden omdat het te langzaam gaat.

2 jaar geleden

Wij hebben difrax s fles en philips avent geprobeerd. Difrax lekte echt heel erg en Philips vonden we niet fijn. Zitten nu op de Brown smalle fles en die is echt top. Kreeg ik ook het meeste aangeraden

2 jaar geleden

Difrax