17 Reacties
2 jaar geleden
Wat gebruik je nu? en wat lijkt je zelf fijn?
wij zijn van dr brown na Difrax gegaan ivm dat bij ons de dr brown snel verstopt met verdikte voeding en we daardoor een gefrustreerd mannetje hadden tijdens de voeding..
en daar doet hij het heel goed op..
maar niets is verkeerd en afhankelijk vd voorkeur van jou en de baby
2 jaar geleden
Ik had voor mn zoontje Dr brown en Difrax gehaald, bij de dr brown werd die boos ( kreeg die niet goed de voeding ofzo?) dus wij gebruiken nu alleen nog de difrax en daarmee doet die het geweldig!
2 jaar geleden
Ik had bijna merken (Avent, MAM, Difrax, Bibi, Dr. Brown) in huis gehaald en mijn dochter heeft gekozen voor de Dr. Brown flessen en de difrax spenen.
2 jaar geleden
Bij onze eerste zijn we ban borst over gestapt naar Brown. Daar dronk ze prima uit maar we vonden al die onderdelen van die fles uiteindelijk wel een beetje een gedoe om steeds helemaal schoon te maken. Nu, bij ons tweede dochtertje, ben ik begonnen met de borst en nu icm de Avent fles. de combi kv en bv gaat heel goed door de grote speen en ze drinkt ook hier goed uit. en, handige fles om schoon te maken en scheelt ook veel geld!
2 jaar geleden
Bij de eerste hadden we Dr. brown (brede hals). Pakte ze prima, maar gedoe met voeding met johannesbrood pitmeel. (En irritant ventiel)
Bij de tweede avent; fijne flessen !
Nu bij de tweeling Difrax (aanraden kraamhulp). Ook fijn, alleen wel opletten dat je de bodem goed aandraait 🤓
2 jaar geleden
Dochter heeft altijd dr brown gehad ( hadden brede maar pakte ze niet dus over op smalle). Onze zoon heeft beide dr brown geprobeerd en avent, ging veel te snel allemaal e knoeide enorm met alle gevolgen van dien. Op aanraden kraamzorg difrax en doet ie het goed mee. Nu 123 speen ivm
Pitmeel
2 jaar geleden
Ik heb difrax en avent geprobeerd. Avent wilde ze niet, en van difrax kreeg ze juist buikkrampen. Nu aan de dr Brown anti Colic en dat gaat al stukken beter. Verschilt echt per baby denk ik.
2 jaar geleden
Wij zijn begonnen met difrax maar dit ging voor onze dochter veel te snel. De kraamzorg heeft toen op dag 2 een mom fles meegenomen, ook deze was nog te snel. Daarna hebben we de “philips avent naturel response” geprobeerd en dat gaat hartstikke goed! Vraag me wel af hoe je merkt wanneer je een grotere speen nodig hebt ☺️
2 jaar geleden
Hier dr Brown brede hals en avent geprobeerd. Brown te snel en avent duurde veelste lang. Op advies van kinderarts difrax gehaald speen s. Gaat nu met zoontje is 3 weken goed. Af en toe nog wel gulzig aan het begin. Maar over het algemeen werkt het prima. Hij heeft wel veel krampjes. Ik dacht niet dat dit aan de fles lag aangezien ze zeggen 100 procent melk 0 procent lucht.. of ben ik dan te goed gelovig 😅.
Wat betreft speen pakt hij weer alleen de avent. Zo wisselt het natuurlijk erg per kindje.
2 jaar geleden
Reactie op DD94
Wij zijn begonnen met difrax maar dit ging voor onze dochter veel te snel. ...
Meestal heb je een grotere speen nodig als ze te lang over de fles gaan doen, onrustig worden omdat het te langzaam gaat.