7 Reacties

7 dagen geleden

Onze zoon van 11 maand eet ook alleen maar potjes , ook hij wil niks van vers fruit of groente hebben 🤷‍♀️

7 dagen geleden

Mijn oudste zoon had dit ook Ook groot geworden met potjes haha, onze kleinste die eet potjes en avond eten allebei net zo makkelijk dus die eet met de pot mee.. ik zou me daar niet druk om maken.. ik schaamde me ook vaak voor de potjes maar goed waarom eigenlijk?

7 dagen geleden

Onze kleine eet tot nu toe ook potjes. Heb wel eens zelf wat voor haar gekookt of dat wat wij aten gepureerd, maar daar was ze idd ook vaak na vier happen klaar mee! En dat vond ik dan zo frustrerend dat ik het weer even heb gelaten. Maar zou het wel fijn en leuker vinden als ze binnenkort gewoon met ons mee kan eten… Ik herken het gevoel van je een beetje een slechte moeder voelen, maar ben ook bang dat we haar nu misschien een beetje ‘verwennen’? Hebben jullie dat ook?

7 dagen geleden

Herkenbaar hoor. Onze zoon van 11 maanden eet de potjes ook veel beter dan het verse eten. We proberen het wel aan te bieden, maar dan gaan er inderdaad maar paar hapjes in en met zo'n potje gaat het helemaal op

7 dagen geleden

Reactie op evakaty

Onze kleine eet tot nu toe ook potjes. Heb wel eens zelf wat voor haar geko ...
Ja dat heb ik ook! Ik wil toch dat ze eet natuurlijk… dus ik probeer van alles. Ik steek er zoveel moeite in en dan eet ze het niet, dat is zo frustrerend.

7 dagen geleden

Reactie op mel888

Onze zoon van 11 maand eet ook alleen maar potjes , ook hij wil niks van ve ...
Vers fruit vind ze bij ons heerlijk. Al het fruit eet ze zelf met haar handen naar geef ik iets wat ik heb gemaakt voor avond eten ho maar hihi

7 dagen geleden

Totally relatable. I started making my hapjes consistency just like the potjes. Initially I filled my food in a cleaned jar. She actually ate it 😂 maybe try?