12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben voor onze eerste zoiets laten maken (weet alleen niet meer waar), en gaan dit voor de 2de ook doen. En dan nog een met hun 2, onze 4 handen samen. En ik heb een Pandora armband. Dus zodra ze er is ga ik een bedel kopen. Van de oudste heb ik een eenhoorn, waar een heel verhaal achter zit. Dus deze wordt ook zoiets speciaals ☺️

2 jaar geleden

Zoiets dus 😅

2 jaar geleden

Ik heb een moedermelk kettinkje. Daar laat ik de naam van dit kindje bij graveren.

2 jaar geleden

Ik heb bij de eerste oorbellen en een kettinkje met de geboortesteen van m’n zoon gekregen (van Swarovski) en nu bij de tweede alleen de ketting met de geboortesteen van m’n dochter!

2 jaar geleden

Ik ben nog niet bevallen maar heb wel al een paar keer heel duidelijk gezegd welke ring met geboortesteen ik graag wil (incl linkje en maat haha). Ben wel een beetje benieuwd of ik die ook echt ga krijgen of dat ik m uiteindelijk toch zelf moet gaan kopen!

2 jaar geleden

Ik heb mooie gouden oorbellen van Zinzi gekregen. 😍

2 jaar geleden

Hier een gouden ketting gekregen met hangertje eraan met de voorletter van onze eerste. Idee is om voor ieder kindje hetzelfde hangertje erbij te laten maken met de voorletter daarvan. We weten alleen het geslacht niet dus verwacht het sowieso niet bij de geboorte want de namen hebben andere voorletter.

2 jaar geleden

Onze kleine is nog niet geboren maar heb al wel een armband gekregen met onze eerste letter op een soort muntstuk en die van de kleine in het midden. Van rosefield volgens mij 🥰

2 jaar geleden

Dat ken ik niet. Is dat iets Belgisch?

2 jaar geleden

Reactie op Joeddoes88

Dat ken ik niet. Is dat iets Belgisch?
Ik kende t ook niet. Tot mn man laatst vroeg wat ik als push present wil…. Blijkbaar weer iets typisch Amerikaans🥲🤣 (hij is Amerikaan) Daar geven ze echt de meest achterlijke dingen. Wereldreizen, teringdure sieraden (niet je pandora/swarovski ofzo) auto’s etc etc Ik vind mn baby straks “push present” genoeg hoor🙈

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ik kende t ook niet. Tot mn man laatst vroeg wat ik als push present wil…. ...
*natuurlijk is een cadeautje leuk, wil niemand beledigen 🙈 Ik vind het zelf alleen zo onnodig. En dan al helemáál hoe overdreven het in Amerika moet. Even een lening afsluiten om een “push present” te kopen🙈🙈🥲

2 jaar geleden

Ik heb van mijn man voor de geboorte van onze dochter een ketting gekregen met een hangertje met haar geboortesteen en een hangertje met haar naam. Mijn man heeft al laten vallen dat er extra hangertjes bij aan komen.