14 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Yikes
Ik zou geen yoghurt gaan geven ivm dat dat slijm enzo nog taaier maakt
Zn ...
Kreeg net tip waterijsje dat ga ik doen , ja drinkt hij momenteel minder maar wel wat idd. zo moeilijk dat je niet je
15 dagen geleden
Wij hebben een kindje van 10.5 maand en die is al 3 weken aaneengesloten snip verkouden. De huisarts raadde ons aan om zelf een zoutoplossing te maken en dat in haar neus te spuiten zodat dit doorspoelt. Op haar ene zij gelegd en het bovenste neusgat gedaan. Meteen heel veel snot uit het andere neusgat. En dit ook bij de andere kant gedaan. Helpt echt goed. Ze vond het alleen niet tof. Maar wel wat meer lucht voor in elk geval een uur.
15 dagen geleden
Reactie op Mark1988
Wij hebben een kindje van 10.5 maand en die is al 3 weken aaneengesloten sn ...
Ja ik zat er ook aan te denken morgen toch maar eens de huisarts te bellen, hier ook al een tijdje, ze word snachts ook gillend wakker omdat ze dan zo veel slijm heeft en zo moet hoesten dat ze er bijna in stikt☹️
15 dagen geleden
Jeetje afwachten maar , hij is nog niet zo heel heftig verkouden geweest is in januari geboren vandaar tips hoop dat hij wel gaat slapen
15 dagen geleden
Luuf onder voetjes? Heb het nu op rug en borst gedaan, en welke neus pray hebben jullie wij hebben Etos merk ,maar zag ook iets met een slangetje voor verstopte neus
13 dagen geleden
Ik kreeg als tip van onze kraamzorg bij verkoudheid de fysologisch zout pipetjes van Daro! en dit werkt echt super! Kindje op de zij leggen, Beide neusgaten doorspoelen en daarna uitzuigen met de neuszuiger en echt wat een snot komt er dan uit 😅De neuszuiger van otrivin vind ik fijner dan een neuspeertje!
12 dagen geleden
Ons kindje was ook heel erg verkouden met ook een vreselijke hoest. Wij hebben toen dezelfde dingen gedaan die jij benoemd. Hij was verder wel vrolijk. Ik hoorde bij zijn hoest een soort van piep en ik ben toen toch maar naar de huisarts gegaan voor de zekerheid. Het bleek een oor en beginnende longontsteking te zijn. Ik zou zeker de huisarts even bellen als de hoest erger wordt en aanhoudt.
12 dagen geleden
Reactie op Lisa Anne
Ons kindje was ook heel erg verkouden met ook een vreselijke hoest. Wij heb ...
Ik houd het in de gaten wordt gelukkig niet erger