11 Reacties
vorig jaar
Hier was het hetzelfde, maar vanaf het moment dat we van 3 naar 2 flesjes over gingen. Nu geven we in de middag een half flesje extra, en slaapt hij wel weer door!
vorig jaar
Herkenbaar!! Heeft bij ons ook een week of 5 geduurd. Moet zeggen dat ik denk dat de sprong nu wel voorbij is want hij slaapt weer sinds 5 dagen door🥳
Wij deden net als jullie, flesje geven.. wou die niet.. luier was niet vol. Ontroostbaar! Hoord gewoon bij de sprong helaas.
Hopelijk is het snel voorbij voor jullie !!
vorig jaar
Reactie op Demivanculenborg
Hier was het hetzelfde, maar vanaf het moment dat we van 3 naar 2 flesjes o ...
Ja het gekke is dat hij dus echt al een hele tijd gewoon op 3 flessen zit. Ben ook nog niet echt bezig met afbouwen, omdat ze allemaal gewoon op gaan nog 🤷🏼♀️ Ik wil eerst even door deze fase heen en dan kijken wanneer ik het beste kan gaan afbouwen
vorig jaar
Sprong 7 is hier bijna voorbij en wij hebben er ook een aantal nachten “last” van gehad. Tijden verschilde ook steeds.. 23.00 / 00:30 of 02:30 🫤 Enige wat hier ook hielp was een fles die ze tot de laatste druppel op dronk. Zelf denk ik gewoon een groeispurt en dan hebben ze gewoon wat meer nodig. Precies wat je zelf al zegt; als ze er behoefte aan hebben dan gewoon geven. Hier ook gewoon weer nachten doorslapen dus ben wel echt van mening dat ze het op dat moment gewoon nodig heeft en als het nu weer gebeurd geef ik gewoon gelijk de fles.
vorig jaar
Het zelfde hier, hij gaat bijna staan! 10.5-11 maanden. laaste tijd na zijn droomvoeding rond 22:00-23:00 wil hij nog een volle fles drinken rond 2-3 uur! Is het niet te veel voor hem? en ook is hij hongerig wakker geworden rond 6:00-6:30 uur. Nu heb ik zijn ontbijt pap ipv melk gegeven. Misschien helpt dit ook, meer vast voedsel?of een sprong? Normale gesproken gaat hij doorslapen na zijn droomfles, of juist moet ik droomfles afbouwen… lastig. We gaan cb vragen voor advies. Hopelijk kan hij snel van 7 tot 6 doorslapen zonder voeding.
vorig jaar
Hier hetzelfde, wakker tussen 0:00-02:00 uur. Onze dochter huilt/jengelt dan. Ik denk dat het om een sprongetje gaat. We geven haar dan maar een nachtvoeding. Meestal helpt dit en soms ook niet. We bewegen maar wat mee en troosten haar wanneer ze dit wenst. Wel vind ik dit eén van de ik intensievere periodes. Ik kan namelijk zelf weer moeizaam in slaap komen, ben echt vermoeid.😅
vorig jaar
Reactie op Marrrrx
Hier ook al een paar weken weer nachtvoeding. Heftige sprong dit zeg! Voora ...
Dat weigeren van de slaapjes heeft Finley gelukkig niet! Hij valt alleen wat moeilijker in slaap 🤷🏼♀️ En inderdaad.. heb me er maar bij neergelegd hoor! Als dat werkt, waarom niet! Hopelijk is het snel over voor ons, maar al helemaal voor de kindjes. Het is niet niks dat opgroeien!
vorig jaar
Reactie op Dorathea
Hier hetzelfde, wakker tussen 0:00-02:00 uur. Onze dochter huilt/jengelt da ...
Het moeilijker in slaap komen herken ik heel erg! Na het geven van dat flesje en het weer in slaap helpen ben ik weer klaarwakker en duurt het echt weer een poos voor ik in slaap val 😣 Hopelijk slapen ze snel weer door!