4 Reacties

3 dagen geleden

Mijn baby komt nog altijd 2 tot 3 keer in de nacht, en ja dat is helemaal normaal!! Volgens mij geef je je kind ook meer dan genoeg te eten. Waar ik bij mijn zoontje wel twijfel of ik hem genoeg water te drinken geef overdag ipv de afgebouwde melk. Misschien is dat het? Maar het kan ook gewoon bij de leeftijd of ontwikkeling oid horen hoor. Is helemaal normaal!! Maar wel pittig voor jezelf 😜

2 dagen geleden

Hij is waarschijnlijk wat ontregeld vanwege het afbouwen. Ik zou 19.00u 210+7 fles geven, daar moet hij de langste tijd mee overbruggen snachts. In de ochtend een wat kleinere fles, waardoor hij sochtends wat minder vol zit en overdags wat meer ruimte houdt voor vast voedsel. Er is sowieso geen goed of fout, de vraag 'geef ik hem te weinig eten' maak je jezelf alleen maar gek mee, het is een kwestie van uitproberen wat werkt voor hem. Onze is ook bijna 11 maanden, wij hebben vorige week ook een middagfles laten vallen, alle 3 de flessen 180+6, dat 15:00u moment hebben wij niet en zn avondeten eet hij bijna niet. Zolang hij vrolijk is en er goed uit ziet krijgt hij genoeg. Experimenteer een beetje met hoeveelheden/tijden tot je hebt gevonden wat werkt, komt goed :)

2 dagen geleden

Ohja sinds het afbouwen wordt hij bij ons ook soms om 5 uur wakker. Eerste 2 nachten gaven we hem zn ochtend fles, daarna hebben we water met tuitbeker geprobeerd, was prima. Dan drinkt hij een paar slokken water en dan gaat hij weer slapen. Ene nacht wordt hij wel wakker, andere slaapt hij gewoon door.

2 dagen geleden

Als je (weer) van die nachtfles af wil zou ik langzaam gaan afbouwen. Dus elke keer 30 ml minder en bij 150 ml 4 schepjes. Met elke 4 dagen (oid) of nog langere stukken ertussen. Er komt een moment dat de interesse weer weg is. Wij lijken sinds 2 weken pas van de nachtfles af te zijn. Hebben heeel langzaam moeten afbouwen.