11 Reacties

2 jaar geleden

Hoe oud is ze ? Heb je dit nog niet besproken met consultatiebureau?

2 jaar geleden

Ze is 5 weken Ja ik heb het aan de jeugdarts gevraagd, want ze piepte steeds zo met ademen en afentoe met een beetje een rochelend geluidje (had het opgenomen en laten horen) maar die leek het niet perse zorgwekkend te vinden. Maarja als kind elke keer overstuur is omdat ze dan naar lucht moet happen word ik ook niet perse heel vrolijk van🥲🥲🥲

2 jaar geleden

Mijn zoon ook, maar hij raakt er niet overstuur van. Hij moet soms wel naar adem happen. De kinderarts zei dat het normaal is bij babies. Kan me dat niet herinneren bij mijn eerste, maargoed

2 jaar geleden

Is het geen verborgen reflux?

2 jaar geleden

Reactie op Jo-mc

Is het geen verborgen reflux?
Geen idee Ik wil sowieso met r naar een osteopaat

2 jaar geleden

Reactie op Bébé

Mijn zoon ook, maar hij raakt er niet overstuur van. Hij moet soms wel naar ...
Ja de jeugdarts op het consultatiebureau zei ook dat het normaal is maar het lijkt me weer niet helemaal normaal als ze echt helemaal over de zeik raakt erdoor? Ik heb geen idee Ik ga maandag sowieso weer naar het inloopspreekuur op het consultatiebureau om te wegen dus dan ga ik het nog eens vragen

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde voor aan 5weken , ook hier zei de kinderarts dat dat vaker voorkomt en niet zorgwekkend is zolang ze geen koorts heeft. Nu is ze 7 weken en is dit nog steeds, ik denk dat we de winter doormoeten zeker?

2 jaar geleden

Zou het slijm kunnen zijn, wat vastzit? Je zou een babyneusspray kunnen gebruiken en na elke voeding een poosje rechtop houden. Wellicht helpt dit.

2 jaar geleden

Reactie op Aline85

Ik heb hetzelfde voor aan 5weken , ook hier zei de kinderarts dat dat vaker ...
Het lijkt wel ietsjes minder te worden nu gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op Nootje1

Zou het slijm kunnen zijn, wat vastzit? Je zou een babyneusspray kunnen geb ...
Ja het is slijm of speeksel want je hoort het ook wat reutelen

2 jaar geleden

het zou ook verborgen reflux kunnen zijn? heeft ze bijvoorbeeld ook veel last van de hik, overstrekken, wegslikken, tong uitsteken?