Al sinds ze geboren is heeft ze dit, maar het lijkt wel steeds erger te worden. Nu blaast ze ook belletjes van speeksel, en afentoe lijkt ze dus amper lucht te krijgen.
Ik krijg er afentoe echt een hartverzakking van want ze raakt er zelf ook helemaal overstuur van. Ik sta afentoe echt op het punt de huisartsenpost te bellen
Ze is 5 weken
Ja ik heb het aan de jeugdarts gevraagd, want ze piepte steeds zo met ademen en afentoe met een beetje een rochelend geluidje (had het opgenomen en laten horen) maar die leek het niet perse zorgwekkend te vinden. Maarja als kind elke keer overstuur is omdat ze dan naar lucht moet happen word ik ook niet perse heel vrolijk van🥲🥲🥲
Mijn zoon ook, maar hij raakt er niet overstuur van. Hij moet soms wel naar adem happen. De kinderarts zei dat het normaal is bij babies.
Kan me dat niet herinneren bij mijn eerste, maargoed
Mijn zoon ook, maar hij raakt er niet overstuur van. Hij moet soms wel naar ...
Ja de jeugdarts op het consultatiebureau zei ook dat het normaal is maar het lijkt me weer niet helemaal normaal als ze echt helemaal over de zeik raakt erdoor? Ik heb geen idee
Ik ga maandag sowieso weer naar het inloopspreekuur op het consultatiebureau om te wegen dus dan ga ik het nog eens vragen
Ik heb hetzelfde voor aan 5weken , ook hier zei de kinderarts dat dat vaker voorkomt en niet zorgwekkend is zolang ze geen koorts heeft. Nu is ze 7 weken en is dit nog steeds, ik denk dat we de winter doormoeten zeker?