24 Reacties

2 jaar geleden
Ik twijfelde bij mijn 1e zwangerschap er ook over, dit omdat ik toch flesvoeding zou gaan geven. Uiteindelijk besloten om het niet te gaan kopen ivm de prijs en dat je toch hoort dat het schoonmaken wel een dingetje is. Ook las ik dat hij niet altijd de juiste verhoudingen geeft wat wel nodig is. Ik zelf ben uiteindelijk voor de kitchen brothers heet water dispenser gegaan. Kost €100,-, en kan je ook voor jezelf gebruiken voor thee, cup a soup etc. Je kan de juiste temperatuur instellen. Van 40 tot 100 graden. 40 graden is vrijwel gelijk drinkbaar nadat je de poeder vermengd hebt, ik heb ook meer het idee dat het 38 graden is dan. De juiste hoeveelheid water kun je instellen van 100 tot 400ml of je kan de knop ingedrukt houden voor je eigen aantal ml. Vooraf poeder torens klaar maken zodat je daar geen extra tijd aan kwijt bent vooral in de nacht en zo heb je binnen 1 minuut ook een flesje compleet en heb je er zelf ten minste ook nog wat aan. ;)

2 jaar geleden
Reactie op Jv95!
Ik twijfelde bij mijn 1e zwangerschap er ook over, dit omdat ik toch flesvo ...
Ja dat kan natuurlijk ook!
Wij hadden het er poosje geleden over, dat het zo handig is want dan hoef je niet met een kleintje die honger heeft en krijst eerst nog een flesje te gaan staan maken, maar dat scheelt ook al een hele hoop
Baby Brezza heeft ook zo’n water dispenser.
Maargoed nog zat tijd om erover na te denken😄

2 jaar geleden
Wij hebben de baby brezza formula pro en zijn er echt heeeel erg blij mee. Dochter is nu 15 maanden en gebruiken hem nog steeds voor de avondfles of voor water voor pap. Het is gewoon super fijn om met 1 druk op de knop een flesje te hebben op de juiste temperatuur met de juiste verhoudingen. Ook ‘s nachts super fijn als je baby ligt te huilen. Ik miste hem ook altijd heel erg als we op vakantie waren haha. Gaan hem bij deze baby weer gebruiken (tenzij het lukt met volledige borstvoeding).

2 jaar geleden
ik zie en hoor veel negatieve reviews erover.. Het gaat hier wel om een baby en niet om een kind waarbij het niets meer uitmaakt.. Vind het maar een eng idee als de verhoudingen niet kloppen. Er bestaan ook waterkokers die je kan instellen op 40 graden net zo makkelijk, en daarbij kan je ook poedertorens vullen de avond vantevoren voor de hele dag. Dat maakt alles ook al een stuk makkelijker (en goedkoper) 🥰. Iedereen natuurlijk voor zich. Altijd doen waar je je fijn bij voelt.

2 jaar geleden
Reactie op Moowtje89
Klinkt top! En valt de trechter etc schoonmaken mee om de paar flesjes?
Ja! Is om de 5 flesjes en wij doen ze tegenwoordig gewoon in de vaatwasser.

2 jaar geleden
ik zie en hoor veel negatieve reviews erover.. Het gaat hier wel om een bab ...
Je kunt instellen welk merk je hebt zodat de hoeveelheden juist zijn. Ik vind het oprecht makkelijker dan een waterkoker omdat het letterlijk een druk op de knop is en het mengt vanzelf. Het is inderdaad niet de goedkoopste optie dus snap dat niet iedereen er een koopt! Wij gebruikten hem overigens ook al toen onze dochter nog een kleine baby was ☺️.

2 jaar geleden
Geen ervaring mee erg over getwijfeld voor onze eerste. Maar hoorde toch van kennissen dichtbij dat verhoudingen niet altijd goed zijn, het apparaat na 3 flessen helemaal gereinigd moest worden en dat een rot klusje is. Dan liever even een flesje koud water in de magnetron. Poeder zette we vaak al klaar in een poedertoren en mengen maar. In begin ook wel thermoskan gekookt water mee naar boven genomen en snachts dat gemengt met koud water uit de kraan om op juiste tempratuur te krijgen. Overigens net zo als we weg gaan.

2 jaar geleden
Oprecht de beste aankoop die ik heb gedaan bij de eerste
Reinigen is super makkelijk en snel, veeeeel sneller dan zelf flessen gaan zitten afmeten opwarmen etc
Vooral snachts geniaal, je kan letterlijk blijven liggen
Wij namen hem zelfs overal mee naartoe, op vakantie etc. Kan echt niet meer zonder

2 jaar geleden
Wij twijfelen ook, ik lees graag mee. Vrienden hebben een waterkoker met temperatuur regeling en dit gaat ook super snel.

2 jaar geleden
Reactie op Tuttebel93
Wij twijfelen ook, ik lees graag mee. Vrienden hebben een waterkoker met te ...
Ik denk dat dat misschien ook wel net zo makkelijk is
Babybrezza heeft ook alleen een water dispenser, maar een waterkoker die je op temperatuur kan instellen is dan natuurlijk net zo handig als je die toch al hebt